Hem till stan

 
SUPER  FARMOR BLOGG
V.23
170610
Svante & Boris 
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN Till MIN DAG
Har då är det en ny morgon med allt vad
det innehåller. Solen lyser och det är
vackert stilla och fint. Njuter av
frukost så stilla och tyst.
 
Dagens agenda är lite oplanerad efter som
det blir inte som jag hade tänkt. Det 
händer ofta nu för tiden vill
jag lova.
 
Men det blir ett par timmar i Ärla i alla fall.
Gubben är på G ner . Barnen börjar vakna och även
föräldrarna. Ari är här och följer med Jimmie till Eskilstuna.
Han skall handla lite isolering till garaget :)
 
Barn vill hoppa i polen när det nu har kommit ännu ett lass med vatten.
Det kan bli en dyr historia detta med vatten i polen. Men hoppas nu att den skall
hålla ett tag. Det var ett baksug på slangen som glömts i.
 
Här har jag lite kort från hela vistelsen.
Kan ju vara kul att se.
170608 Mim fina Ek
170609  Amanda skolavslutning
Joline
Johanna skolavslutning
Swedish fika Amanda och Joline
Nea
Haylie
Haylie´s bäbisar
ung höns och tuppar
Detta är en tupp
Höns
Fin eld
Juani, Ashani och joline
170610  Ny bikini till Haylie
 
Jag och Ari åkte iväg där vid 14 tiden.
Vi tar en liter fika innan vi fortsätter.
Fint litet ställe.
Fin blomma
Ros
Fin blomma
kanadagås Vaktar fiket
Utsikt 
God voffla
Ari mekar med mobilen på dat :)
 
Så nu är vi på Ghem det går fort och så
all uppackning och sen kan jag fixa
kaffe och läsa nyheter.
 
Gubben skall spela på hästar och åka till
Rickard. Något om en dator och
något grafik kort.
 
Han dyker upp och har med sig mat
från Donlen. Jag kollar på Nania
Sagan om Casoian.
 
Aslan THE grattis cat.
Ja den är en bra
familjefilm.
 
Efter den han jag se slutet på Twilight.
Nu ligger jag på sängen och kommer att titta
på tv en stund.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0