Hem :)

 
           SUPER FARMORS BLOGG            
V. 22.
170601
 Gun & Petronella
 GRATTIS
  
 
DAGENS CITAT  
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Varför är det så svårt att sova på ett 
sjukhus? Det bara inte går. Var
uppe kvart över två, tio
över fem  och
strax före
Sex.
 
Händer inget fört 7,30 så då ligger jag
här då. frukosten skall ju komma hade jag tänkt.
Och se här kommer den, fil flingor, smörgås
och kaffe. ja det är ju ok.
 
Jag inväntar Dr. Johanna som skall komma för bi nu.
Jag skall ju hem så det är ju bara att planera.
Hur skall jag ta mig hem? Med bil,
OK vem kan köra?? 
hmmm
 
Det blev Kim, tur att han inte hade möten i dag.
Han skulle visserligen få besök 12.00 men
är snäll och hämtar mig innan. Han har
ju en fru som får ta hand om gästerna
tills Kim kommer.
 
nå väl ner på apoteket kommer jag att få ny medicin och
nertrappning på den. Försöka klara sig på Alvedon 
om ett par dagar. Då tar vi bilen hem och
jag behöver vila.
 
somnar på soffan ett tag, det är inte så kul för
när jag vaknar till är min hand skit tjock och svullen.
Vilket den inte skall vara....
 
Nå väl Camilla skall bjuda på middag så jag slipper göra
mat, för vet du det kan jag inte. Spagetti och
köttfärssås blir det i dag.
 
blir kvar en stund men känner att det blir för mycket.
Börja må illa. Får ont i huvudet. illa.
 
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0