Måste linda om bandaget :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.25 
 
1706122
Paulina & Pulin
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG 
 
 
 Det är nu en ny dag med oroväckande väder, innebär
molnigt och 14 grader :).  Men det är ju bara torsdag så många
timmar kvar till midsommarfirandet. Jag kommer att befinna mig i Ärla
och det kommer att bli så kul. Jag trivs där väldigt bra då det är lugnt och fridfullt.
 
Jag intar min frukost och det är ju den viktigaste punkten i dag för mig.
Njuter lite och läser lite nyheter. Jag skall också kolla lite på FB vad 
du gör i dag eller inte gör. Sen bär det av till vårdcentralen.
Måste linda om lindan, lätta den lite.
 
Helt otroligt, en man knivhuggen av flera stycken
i ryggen....Lite fegt, Mordförsök. Otto Warmbier föräldrar vill
inte veta heller så ingen obduktion. En trafikolycka på Nynäshamnsvägen :)
Någon skall typ ha kört som en galning och sladdat in i en annan bil som voltat
och ser ut som skrot. En har omkommit. 
På GB road i Delhi har barn en fruktansvärd tillvaro,
där våldtas barn och säljs. Här kan man komma
och snacka om att ensamma barn behöver hjälp.
Dessa flickor kan vi ta hit. Så obehaglig
historia. Hur kan turister vara så vidriga.
Det är äckligt .....
 
Skall Zlatan börja spela i LA Galaxy Los Angeles? Rycket sprids så.
Men det är ju ingen som vet ännu :) Så kom igen nu Zlatan bli
bra så du kan förgylla mitt fotbolls intresse :)
Ja nu så börjar jag min dag, det blir en tur till
vårdcentralen och ett besök hos sköterskan.
Hon måste lätta på trycket jag har på min
vänster handen. Gör lite ont när den sväller.
 
Det känns mycket bättre och jag kan till och med röra på tummen bättre.
Så nu skall jag leta kubb spel, det är ju full fart ner till ICAMAXI.
Tänkte titta på Rusta, men dom öppnar inte förens 10.00
Klockan är bara 08.50 nä jag kollar på ICA.
Skall kolla om de har sommar skor till
Haylie.
Inga skor med kubb hittar jag, kan ju titta på H&M senare.
Nu far jag hem och målar lite. De behövs i hallen.
Hoppas det blir klart snart. Detta tar tid.
Det blir bra nu jobbigt med mörka
väggar som skall bli
ljusa.
Lunch det blir lite tv till den.
Fiskpinnar med ris och grönt himla 
gott. En kaffe på de och så kan jag fara ner till
H&M och kolla skor. De hade ett par, strumpor hitta jag
också. Bad brallor till Linus :)
 
Hem igen och se när gubben dyker upp, passa på att vattna blommorna.
Man vet aldrig hur varmt det kan bli så lika bra att fixa det.
Kolla läget hos Skits också. Hon skall ha lite
bröd tror jag fixa lite bra mat åt henne.
Hon klarar sig det är inga
konstigheter.
Så kommer gubben trött och sliten, han hinner sätta sig på
soffan innan ha somnar. Jag åker ner till Linus dagis
och hämtar han, dom skall ju åka ner till Ärla i dag.
Hoppas det blir bra. Kan vara skönt att komma
tidigt någon dag.
 
Linus kolla lite på min padda, han gillar att
sitta i min säng och kolla på massa
tokigheter på den.
 
Jag fixar lite mat till han bra om han kan äta lite
innan han åker ner till Ärla. Så han äter bra
och jag är nöjd. Camilla och Thomas
hämta honom strax innan fem.
Nu är dom på G.
 
Ari fixar korven och jag har lagt in pommes i
ugnen. Det var ju en väldigt god middag.
Jag har också fixa jordgubbar
med grädde.
 
Vilken lyx middag vi sitter och tittar på
Jönson ligan sista film. Jag tycker
vi har trevligt och mysigt.
 
Så en härlig solig kväll och en liten längtan
till i morgon. Så härligt. Lite PH tv 
De. Phil och Miami CSI. Nu är 
det " de okända".
 
Tar mig till sängs sen.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0