Mer vila...

 

           SUPER FARMORS BLOGG            
V. 22.
170604
Solbritt & Solveig
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT  
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
En ny dag som kommer att vara seg alla Hugo och
inte så rolig :) . Jag är tråkig just nu när jag äter
starka värktabletter och inte kan använda
vänster hand överhuvudtaget.
 
Jag kan inte ens dra upp brallorna, jag får inget tag.
När jag skall sträcka på fingrarna lyfter
sig pek och lillfingret inga problem.
ring och långfingret skrattar
bara och gör ont.
 
Men nu skall jag allt fortsätta med att håll mig
i stillhet och se till att kroppen jagar sig
frisk och stark.
 
Frukost, kroppen vill du ha frulle brulle :)
Kan det var något att starta dagen
med ? Ja jag tycker ju det jag är
utsvulten he he.
 
Jag jobbar på med min gymnastik för fingrar och det gå
bättre och bättre, men det kan vara redigt jobbigt
också. Jag har läst nyheter om ett nytt attentat
i England och det känns inte så bra. Det
är sjukt vad detta sprider sig nu.
 
Vilka som ligger bakom, ja det är väl bara en grupp
när det blir sådana här saker. Det skall gå ut på att döda så många det bara går. Även deras egna,
hur nu det kan gå ihopp,
så sjukt det är.
 
2017 blir de året då världen är totalt insain.
Helt otroligt vad världen är på väg.
Jag skall försäkra mig om min
dag. Vad skall jag hitta
på. Ingen planerad.
 
Ligger på soffan och bara vara,  typ
tv hela dan och inget annat
Bra slappna av, lite kaffe, 
lite snack i luren.
Ingen stress.
 
Snacka med Anna Andrén hon har fått sin
bäbisar. Den lilla tjejen är lite liten. 
Men hon är också förtidig född.
Skall hälsa på senare.
 
Huset blir tomt och här är jag ensam
och övergiven. Vanlig syn ha ha.
Nea ringer och det blir snack 
om förskolan. Ett litet
problem har dom.
 
Men middagen kommer fram eftersom Ari till slut
kommer hem. Har nu ätit och nu är det tv igen.
Har tittat på stora tårtslaget.
 
Bagges hemlösa hundar. Fina hundar och
vilken tråkiga berättelser helt sjukt.
Jag skall ta lite kaffe.
 
Tar en dusch så här på kvällen.
Är alltid lika skönt.
 
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0