Mot helg igen

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.26
 
1706130
Elof & Leif
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Jag sov hela morgonen utan att höra min man, det är ju helt fantastiskt.
Det är ju bara att njuta av morgonen och sen se vad som händer
här då.  Har tittat runt i lägenheten och kommer fram till att
det är fortfarande massor att göra. Och genast blir 
jag trött He he he
 
Nå väl är bjuden på frulle nere på Brinken så då åker
jag dit. Deras toalett börjar se bra ut och det är
ju bara att tala om att den ser skit bra
ut :)
Tar liten frulle med min dotter och vi pratar om min flytt.
Massa saker att stå i det är det ju. Vad packar
man och vad packar man inte :) Hur 
mycket kläder behöver man???
Det är ju bara att kolla lite.
Packa allt man inte
tänker använda.
Jag kör Camilla till sitt jobb och tar Linus hem till mig, han kan leka lite hemma
medans jag packat, Det är ju bara att han är sysselsatt med sitt och
jag gör mitt. Sen kan vi hitta på något som vi båda kan göra :)
Detta blir så bra :). Då är vi hemma och jag kan starta
men jag tar kaffe först.
 
Det blir en väg ner till centrum.
Ashani skall till jobbet och Linus skall lämna blomma till
mattanten på dagis och jag skall köpa ingefära.
Allt blev bra utom det sistnämnda
det glömde jag.
 
Så det är ju helt galet, jag får handla i morgon.
Nu tar jag kaffe och lite mer packning.
Hoppas det flyter på som jag
har planerat.
 
Camilla och Thomas kom med bullar och vi fika.
Gubben kom hem och är supertrött, Han duschar sen är det ju bara
sängen som gäller. Jag passar på att packa lite till och får nu två korg hyllor att
kasta. Så det är ju bra.
 
Fixar lite middag och skall invänta att gubben vaknar.
Till slut kommer han ut ur sovrummet. Ja ha då
kan vi väl äta nu???
 
Vilken god middag jag fixa. 
 
Jag har lovat lite kort också.
Hllen nästan klart
Toan
Snyggt
Kontoret skall fixas
Lite stök i vardagsrumet
Ari vid datorn
Köket skall fixas
 
Köket
Kort
Tomt
 
 
Ja det är ju bara att fixa allt eller hur.
Hoppas  det blir bra.
 
Jag vill nu ta det lite lungt nu på kvällen
så tack för mig
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0