Oj oj oj vad tiden rusar fram, det tycker jag i alla fall :)

 

SUPER  FARMOR BLOGG 
V.25
 Germund & Görel
1706119
 
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG 
Hur fan skall jag lyckas att sova under natten ???
Detta gips gör mig galen jag vaknar hela
tiden när jag kommer åt det. Hur jag 
än ligger, alltså inge bra.
 
Det är skit jobbigt, och gubben klocka eller bär han stökar i köket.
Är dags att komma på en spa ställe där det är OK att sova
till nio :) Nä jag skall inte klaga herre gud det är
jobbigt med gipset och Ja  jag är 
lite lätt irriterad just nu.
Någon som kan 
klaga på det??
 
Nu skall jag njuta av min frukost och min tid just nu.
Jag är i stort behov av en ny pip till perkolator.
Hur fasen skall jag koka kaffe i dag??
Det är ju inte klokt jag vill ju
bara  få lite gott
kaffe.
 
Jag löste problemet med Ari´s idé :)
Bra lösning. Jag får mitt kaffe
och det är det som räknas, skall ut och
springa efter en ny plutt eller varför inte en ny perkolator.
Kan ju vara något.
 
Jag lova bilder från parkeringen i går. här kommer den.
Jag står med fronten rakt in.
Min vita linje på förarsidan. 
Grannens bil med sitt nr mitt bak och min linje går
där hans nr börjar .
Min fina parkering jag får plats ....
 
Ja min dag är nu på G och jag känner att jag skall
kolla lite mer nyheter :) Camilla ringer och har 
glömt ta medicinen på morgonen.
Inte så bra.
Att försova sig har sina nackdelar. Men det är också
bra att ha en mamma som kan fixa :)
Så jag kör ner hämtar medicin, tar
Wilma på promenad. Hon var
i behov tror jag :)
 
Sen kör jag över piller till Camilla på jobbet :)
Det ser bra ut. Hon hinner med att snacka två minuter.
Jag berättar att Nea skall lämna lite flickor för att sen leta kött.
Det lät lite makabert, kött till midsommar :) Ja åker hem och tar en fika.
 
Nea ringer där vid kvart över tio och vill att jag kommer ut till henne.
OK hämtar barnen och ber henne att köpa plupp till perkulatorn :)
Det blir skit bra. Hon åker i väg och vi går upp, skall fixa lunch
innan vi går ut. Det blir korv till Jolines stora glädje :)
Nu blir det ute hela tiden, sol och lek i parken.
Hemma går det inte att vara då mitt hem är i
kartonger. Och målarfärg över allt. Bättre att sitta
ute.
 
Nea dyker upp där vid 14.30 tiden, vi äter lite jordgubbar och
sen packar vi i hopp och går in med allt. Dom åker hem
och jag tar en sväng ner till Wilma, hon kanske vill
komma ut lite. hon orkar gå till hava backen
ner till vattnet. Hon vänder och går
hem igen.
Nu tar jag mig hem och ser om jag skall börja med maten. Det är ju bara att förbereda lite.
Gubben blev nöjd.
 
Han är en seg propp, solsting kallas det
för. Jag målar lite på lilla toan.
Ari tog ner garderoben.
 
Ja lite tv då så en go dusch.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0