Pack, tvätt dag :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
 
V.26
 
1706128
Peter & Petra
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Det var svårt att sova nu på morgonen, min kära man är så seg, stänger
av klockan och somnar om. Vaknar inte förens jag sparkar på han.
Det innebär att min morgon sömn störs. Jag i min tur kan inte
komma in i bra sömn så då är det lika bra att gå upp.
 
 
Fixar min frukost och ser till att det
blir som jag önskar mig. Tittar
lite på nyheter men det är
inte så spännande.
 
Jag har bara strö läst och hitta inget av intresse.
Så min dag går vidare utan att rapportera
någon nyhet.
 
Kaffe sitter nu som en smäck så det är vad jag kommer att
ta.Jag har en liten Linus med mig i dag också.
Det är en feber som inte vill ge sig.
Så då blir han med mig då.
 
Juhani skall hjälpa mig med målningen i dag.
Men han tog frukost 10.00 och sov sen
till 12.30 så det var ju mycket
hjälp jag fick.
 
Jo dom måla då vid ett men jag hade tänkt lite annat också.
Skit i det nu skall lunchen komma fram, pannkakor.
Linus valde. Han gillar det och det är ju bra.
Han kan ju äta lite annan mat på
dagis också.
 
Nu är det tvätt och det är jag och Juhani som fixar den.
Fy vad mycket det var. Jag känner att det  var
massa nu. Men det gick bra Ashani
som var med Linus ute en stund.
Han gillar inte tvättstugan.
 
Ari kom hem och vi flytta ut dator rummet så här skall det
fixas då är det klart sen Och jag kan måla i köket.
Det händer massor nu. Det är skönt.
Jag vill bara få bort allt.
 
Middag i dag blir ute mat, jag orkar inte fixa det nu så jag valde
att fixa pizza och sallad. Jag beställde detta och Juhani hängde med och
hämta de. Så nu äter vi lite lyxigt och det är jag så värd.
 
Tv och sen i säng jag har gjort mitt känner jag.
Jag kommer att lägga upp lite kort i morgon 
Så nu kommer vi se hur bra det blir
med renoveringen.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0