Ta stygnen

 

SUPER  FARMOR BLOGG
 
V.24
1706113
Aina & Aino
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG
 
När min klocka ringer och jag skall upp är jag så trött för jag har redan 
varit vaken tre gånger med Aria klocka. Han är så slapp med
sittsnoozande, varför inte bara ställa klockan senare.
Nu är jag på G och skall inta min goda
frukost.
 
Jag njuter lita av den innan jag måste sätta fart med
annat innan jag skall åka. Det är ju så att jag
har lte annat att stå i. Du vet fixa disken
och bädda sängen allt sker med
bara en hand :)
 
 
Jag kan bli lite sur, varför??
Ha ha ha det är så typiskt, när jag plockar fram
kläder som jag skall ha dagen efter, som i dag, jag skall till sös 
och kan då ha kjol på mig jag skall ju bara åka kommunalt till sjukhuset.
Vad händer det är storm och bara 14 grader.... Hur tråkigt är inte det? Men jag är ju PH
som du ver så jag har kjolen på ändå :)
 
Titta på lite nyheter medans jag dricker kaffe då.
Det var inte så mycket att hurra för så jag 
fixar i ordning mig för att dra till Sös.
Det är bra att ha gott om tid.
 
Jag kommer fram till Sös 10.20 så det är
hur bra som helst inge stress någon stans.
Går upp till handkirurg mottagningen.
Där väntar jag en stund sen kommer en
tjej och ropas mitt namn.
 
Nu skall stygnen bort och det blir så skönt.
Det ser bra ut jag är nöjd
En smula längre men det ser fint ut.
Här har Johanna fixat också, fint :)
 
Då skall jag tvätta och torka av,
det som hänt är ju då att tummen ligger lite
för långt in i handflatan. Det var massa torr hud där
och blåmärke.
 
Men det blir nog bra detta, får jobba med
tummen lite. Titta vad fint :)
Något svuller längst upp
Här titt super nöjd
 
 Så nu skall jag gå i minst fyra veckor till med gipset som
var nytt i dag. Det blir lite tufft och det är lite jag får stå
ut med :) Men hoppas att dessa fyra veckor
blir bra och går fort :)
 
Nu skall jag träffa Sussi i Tumba centrum och ta en fika.
Hon har tittat på lägen het så vi prata om den, hon hoppas på den
den ligger i Tuna :) två hus ifrån mig, när jag kommer dit. ;) Hur kul är
inte det :)
 
Tar bussen hem vid 15 tiden så skall jag fixa på tår till mig.
Det är ju nu över 2½ timme sen jag fika så måste ha
en mugg nu :) Inget jag kan hoppa över.
 
Har flyttat på alla tavlor och skall nu ta ner spikarna så
jag kan spackla hålen. Det är sjukt mycket att
packa. Men vi har lite tid så det skall nog
gå bra.skura och måla :)
 
 Prata lite med gubben tänkte han skulle köpa med sig mat hem, jag
orkar inte fixa middag, är lite trött lång väg till Sös och hem.
Sen massa knallande i centrum det är ju massa steg.
Så han köper hem någon mat till oss.
 
Han och sonen kom samtidigt hem.
Sonen och lilla frun har varit i stan och gottat sig.
Min man har handlat och nu skall vi äta för att sedan starta
renoveringen, jag med en hand. Packa lite kläder går ju an och spackla
lite här och där. Juhani har fixat skits hem och tömt skåpet så nu skall det väck.
 
 Juhanis fina skits
Hon har fått allt rent och nu flyttat in till Juhani
då jag behöver andra rummet att ställa
kartonger i. Det blir Så bra hon trivs
där men Ashani och Juhani.
 
Ja jag har ju nu gjort mer än de jag skulle i dag,
nu lägger jag ner för att kolla på Miami CSI.
Min kväll börjar nu så vi ses :)
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0