Tänka att det redan är söndag.

 

SUPER  FARMOR BLOGG  
 
V.25 
1706122
David & Salemon
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG 
 
Efter en natt av djup sömn vaknar jag till liv igen.
Kan känna att det är en utvilad och pigg
PH som stiger ur sängen. Har sovit
så hårt att jag inte har hört
någonting.
 
 
Känns bra så nu tar jag lite frukost och njuter lite av den.
Har skrivit på FB och hälsat på alla som jag bör.
Jag har lagt ut bilder från midsommar på FB
också så det är nu täckt världen över :) .
 
Vad som står på agendan i dag är inte så mycket,
Jag behöver bara se till att få vila ut och
ta det piano, det är jobbigt för mig
att fästa hela natten lång 
och sen hålla igång
igen :)
 
Det kostar på att ligga på topp som en super Granny 
Men jag kommer leva på detta ett bra tag och 
minnen på vad Jolin, Haylie, Linus,
Johanna, Amanda,Robert och
Astrid säger till mig.
Barn är underbara.
Camilla bjöd ner mig på kaffe och Ari åker och köper golv,
färg och penslar. Nu är det dags att få i ordning ett rum i taget
så man kan visa upp lägenheten i fint skick, efter 27 år av  barn och barnbarn.
Mina barn har levt livet vill jag lova. Jag har aldrig förbjudit dom att leka vilda lekar
eller lugna kortspel. Barn är barn och behöver utvecklas. Med respekt förstås.
Nå väl Camilla har köpt ny kaka med vit chockad och citron.
Alltså den var god så himla god. Kanelbulle från
Pågen också så var det snack om hur vida
Linus är dålig i feber eller inte och
han har feber.
Han visa mig sin nya frippa som han och pappa Thomas är ny
frisade. Så fina så. jag snackar lite om olika saker
som sagt och vi kom på roliga saker. Men det 
är som det är. Ringer gubben frågar vad
han är, Jag tänkte att han kan köpa
mat. Han säger att han är nere i
centrum för att köpa något
till middagen,
Ha ha ha.
 
Jag säger att jag är på G hem snart så vi ses där.
När jag kommer hem möts jag av Juhani och Ari konkande
på möbler som skall bort. OK Här går det fort vill jag lova. Ut med det
bara.Det kommer en ny soffa i morgon som skall med till nya lägenheten.
 
Så det är då middag hemma Juhani och Ashani skall äta med oss innan de far till Jordbro.
Jag skall köra dom dit, han vill inte gå ute i regnet. OK för denna gång.
efter middagen får jag en frossa attack som är skit jobbig.
Jag fryser häcken av mig, ligger under filt på
sängen.
 
Nu skall jag köra dom till Jordbro, klockan är 18.55 
Då kör vi, hej och hå Handla på ICA,
dricka till mig och godis till dom.
Nu kör vi.
 
Framme 19.55 och hem resan tar bara 20 min tack för den.
Då tar man lite kvälls medicin och hoppar i bingen då.
Det är väl något på TV som jag kan kolla på.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0