Till sjukgymnasten

 
             SUPER FARMORS BLOGG             
V. 23.
170608
 Eivor & Majvor
 GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT  
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Frukost,
Ja nu skall min frukost
intas och jag skall njuta av varje bit.
Fil, flingor är på tapeten just nu. Det är ju så
gott och så bara frukost.
 
Lite koll på världen blir det till kaffet.
Kan kännas som en bra plan och lagom slappt.
Nu skall jag fixa och trixa så jag kan komma till
Stockolm södra i tid. Har sjukgymnast träff i dag :)
En vecka och två dagar ( klockan 12 i dag ) efter operationen.
 
Det blir as spännande att hör vad hon har på hjärtat :)
Klockan är nu så pass att jag måste åka till 
Södersjukhuset jag åker ju kommunalt
så det tar tid men ändå så smidigt.
 Så nu är jag uppe på rätt
mottagning.
 
Så blir det min tur, hon tittar, hon klämmer
och så skall jag vill, knyta, sträcka
mina fingrar.
 
Men snälla det gör ont, jamen det går över.
Jobba på så blir det bra, lite mera raka 
fingrar spreta med fingrarna.
Bra lite till.
 
Men det räcker nu jag får lite väl ont. Ok
men träna mer under dagen, ja ja
Återbesök 20 juni. Det blir
bra, tack och hej.
 
Nu skall jag ta mig hem, lite lunch bara.
12 är jag på stationen och tar tåget
hem. Resan tar knappt 20 min.
Nu tar jag bussen ner
till Meddela.
 
Ner hur är det? Mår du bra, jag har saknat dig.
Min älskade bil. Nya tenspålar, nya tändstift
kollat bromsskiva och bilägg.
 
Så bara avgasröret som är sönder.
Jag får lämna in han senare.
Nu far vi hem.
 
Inväntar Botkyrka bygge.
Besiktning av min lägenhet. Den är 27 år. 
gammal med dessa skåpsluckor, tapeter, och
killen tala om att den är översikten. Hallå det är 27
år sen jag renovera något, vad tror du.....
 
Sen har jag bara 10 dagar på mig att renovera.
Men nej nej tre månader så dom på
Kundservice. Idioten jag pallar
inte. Jag vill inte hur tänker
ni.
 
Ja hur gör vi nu undan han ja du jag skall
börja med lite fixa de och målande.
Hoppas på det bästa.
 
Less på allt så nu skall jag bli hämtad
av Jimmie. Skall vara på avslutning med
barnen i morgon. Jag behöver​ bara komma
iväg. Huvud bry Hugo fick jag.
 
Nå väl kommer ner till Ärla, middag klart
så då käkar vi, snackar om grundvatten
nivån. Här i Eskilstuna är det ingen fara än.
Kan vara skönt att höra.
 
Kvällen lider mot sitt slut
jag tar och stänger
för dagen.
 
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0