Vad gör vi i dag ?

 
SUPER  FARMOR BLOGG 
V.24
 Björn & Bjarne
1706118 
 
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG 
 
Och i dag är jag....seg som bör :)
Morgonen är en seg tid för mig just nu.
Varför???? Ja jag sover ju lite ojämnt med ett gips
packet   på armen. Det är inge skönt att hamna på den
eller att jag droppar armen över ansiktet. Men det är sådant som händer :).
 
Jag rör mig väldigt mycket på natten just därför är det lite trött samt att
ha gips på armen. Men som vanligt tar det bara lite tid för mig
att vakna till och komma igång så egentligen är det inget
stort problem , med lite frukost i magen så är jag
på G och känner mig pigg och vill komma
igång med det jag planerat.
 
Så nu kan man säga att man är på G då allt är klart och
jag tar lite kaffe på detta :) ingen dum ide alls.
Jag funderar om det kan vara så att
hunden skall komma ut.
Han skall hoppa runt
Lite flygande
Wilma undrar vad som händer.
 
Ja vi tar Wilma ut så hon kan vila lite sen.
Hon är rätt rolig vovve kommer ut och
in i hundgården, kissar och gör en
bajshög. Plockar den och då står
hon vid grinden och vill hem.
Att vara ute är inget hon
vill.
 
Så då är det bara att gå hem då :)
Och så är det då lugnt ett tag.
Vi gör inget speciellt, jag
kastar massa saker
ock plockar.
 
Jag beslutar mig för att köra ner Wilma och Linus till Brinken.
Tar en kaffe där och snackar med pokerspelaren :)
och konsert tjejen :) dom har i alla fall haft
trevligt.
 
När jag kommer hem så ringer jag gubben och ber han
följa med till min mammas och pappas grav.
Nya blommor, måste fixa detta.
Han är inte över glad men
vi åker dit och tar
blommor från
Bauhaus.
Gregers grav i går med lykter och allt.
Mor & fars grav i dag, nya blommor.
 
 Nu kör vi hem så det kan bli lite lugn söndagseftermiddag.
Vi är bjudna på pizza i dag av Camilla & Thomas,
som tack för att Wilma & Linus fick vara här :)
Som om jag säger nej till mina barnbarn :)
Roliga dom är...
 
Nå väl middag, pizza hos familjen. Karlsson.
Hon har gjort en kladdkaka till kaffet
oj vad mätt jag blev. Nä vi måste
hem nu medans jag är vaken.
 
På parkeringen brinner jag av totalt.
Grann bilen​ höger om mig
som Jimmie visa med
en svart pil vad dom
skall stå.
 
Parkerar på halva min plats. Min andra bil granne har nog sett detta och ställer sig lite mer i mitten.
Men jag...har nästen ingen plats allsatt
stå på så nu är det tights för dom att
komma in i bilen. 
 
Bild kommer i morgon​
nu skall jag titta på
vampyrer.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0