Dagen som blev stressig :)

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 12.
170321
Bengt
  GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
  
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag och min nacke har problem.
Och det är snö täckt gård, vägar och det är överallt.
Bumblebee är täckt av snö. Inte så skoj det kommer dock 
inte ligga kvar då det är plusgrader.
 
Frukost,
Som vanligt jobba på att ha den nyttigaste målet
som det är viktigt på morgonen och är start energi till min
kropp och själ.
 
Sen är det bara att sätta på sig lite varmare kläder och
sen är det bara att dr mot Huddinge och lämna
Juhani på sitt jobb.
 
Hem och slappa lite, jag skulle till Maria vid 10 men det
blir inget. Så nu skall jag bara ha en bra dag.
Trodde jag ja oj Juhani glömde en viktig
pappers lapp hemma. 
 
Skall klämma in lite lunch hör, jag bör ju äta i alla fall
annars tuppar jag av. Så lite tv tillsammans med
lunch, inte fel alls.
 
Det betyder att jag skall lämna den och även papper till Ashani 
som har prov i dag. Hur skall dom klara sig utan mig ha ha.
Det blev ju fram och tillbaka så där stress mesigt.
Jag hinner ju inte med mina kaffe muggar.
Nu får det fan vara nog.
 
 Jag skall hämta något som Nea hitta på en köp och sälj sida.
Tur så är det på Passvägen 19 så jag behöver inte gå
någonstans. Ringer på porttelefonen och blir insläppt.
Så det var ett fint hjärta, det kommer passa
hos dom i huset.
 
Då skall jag plocka upp Linus, mamma Camilla är hos
sjukgymnasten och får akupunktur. Hennes nacke
strular så det är inge skoj det där.
 
Jag och Linus inväntar mamma men hon kommer ju aldrig 15.30
dyker hon då upp, här har vi jobbat hårt, hon är också tejpad.
Hoppas det hjälper. Jag vet att Jimmie blev tejpad i
yngre åren för sin skolios och långa
rygg.
 
Camilla och jag tog kaffe och det var ju gott, eller jag
vet inte jag är inte så sugen längre. Jag känner mig så konstig.
Men vi sitter där och snackar och planerar för morgondagen. Det är ju
bara det vi kan göra just nu, hon väntar på Thomas och jag skall fixa middag.
 
Klockan är nu runt 17 tiden och Ari har kommit hem, han
lägger sig på sängen och skall se på tv, men han somnar så klart.
Thomas kommer så Camilla drar hem med sin familj.
 
Jag äter själv för Ari sover, Juhani jobbar.
Jag kollar på tv och får ett samtal från Juhani,
han vill att jag skall plocka upp han i Tumba.
 
Ja det kan jag göra så kan jag titta på
Dr, Queen och sen duscha.
Och sen skall jag allt sova.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0