En familj som vill ha en femma :)

 
SUPER FARMORS BLOGG  
V. 13.
170328
 Malkolm & Morgan
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
I dag har jag ställt väckarklockan, varför? Besök kommer.
Men en härlig morgon med sol och blå himmel.
Det är grader bara men det är ju tidigt.
Det känns så bra att solen är
uppe nu  på morgonen man 
blir glad och varm.
 
Det är frukost som väntar en morgon som denna, och det är
full njutning av denna. Jag tar en liten titt på media
flödet nu på morgonen.
 
Fyller på med en mugg kaffe och så är jag igång 
med dagen .Läste lite vad som hände på
årsmötet av Hyresföreningen,
Lite tumult kan man säga.
 
Jag skulle ha varit där men lite fel dag 
för mig. Det är i alla fall inte så mycket som ändrades.
Massa folk som saknas till olika platser men det är ju så det
blir i bland på sådana saker som Hyresgästföreningar.
 
Ja tillbaka till dagen som är lite stressigt för mig då
en tjej kommer och kollar på min lägenhet. 
Jo om man vill byta så måste man 
kolla om man vill eller
godkänner varandras
lägenhet.
 
Så jag har lita som skall plockas och som skall göras i ordning.
Men det blir bra då Karina kommer klockan 10.00.
Vi tar en runda och jag talar om vad som
skall göras och så.
 
På måndag skall jag kolla på hennes trea,
spännande.  Så nu är klockan lite mycket och
jag skall iväg till Camilla. Läkare på G. Så det var tack
och hej, leverpastej.
 
Ner till Brinken käka lunch och ta lite kaffe med Camilla.
Planera dagen så den blir bra och sen är det bara att 
köra så det ryker. Prata med adm på jobbet.
Hon heter Eva. Jag är i behov av
en semester.
 
Jo jag vet att jag har varit ledig länge, 
men nu gäller det en liten annan sak.
Så en semester vecka tack.
 
Sen prata jag med chefen som blev lite bestört då hon hörde att jag skall 
operera mig igen, vänster arm, helt stel. Ja vad skall jag 
göra att ha smärta hela nätter är ingen hit.
Så nu blir det operation.
 
Det är bara att gilla läget ett tag, inget roligt läge men ett
beslut jag måste ta. Jag kan ju få ett annat jobb
inom kommunen hoppas jag. Men annars
vill jag bli kvar på Västergården.
 
Det är ju bara att kolla lite vad jag kan, sol dokumentationen är
ju  en del jag kan, eller att vara personal fixare kan jag
också. Men det skall säkert vara massa annat också.
Så hur ser min framtid ut???
Jag lova Camilla att plocka upp ett par överdragsbyxor till Linus som hon
har hittat på en loppis sida. Sen är det bara till Willys och fixa lite
mjölk. Hem och göra ugnsstekt korv, potatis och sås.
Hugg in.
 
Gubben kommer hem lite sent i dag, undra vad som sinka honom??
Ja men maten är klar om 20 minuter min vän så då hinner du 
duscha och eventuellt gå på toa :) .
 
När vi ätit tar jag och Ari och pratar om eventuell flytt.
Hur gör vi, skall vi slänga ner kartonger i ett förråd.
Pelikan vid ICAMAXI, det vore ju bra.
Mycket som vi kommer att slänga.
 
Ja massor av mina saker så klart.
Det kan kännas lite med så är det ju man samlar 
på sig massa saker i onödan kan man tycka, men det är ju
fina minnen.
 
Ja ja jag skall snart börja packa.
Undra bara hur det blir.. Det kommer nog gå bra.
Jag skall kolla lite vad man kan sätta  olika saker och
hur mycket som skall bort. 
 
Nu skall jag i alla fall kolla på lite tv, Dr. Queen.
Och lite kaffe sen blir det dusch och hopp i säng för att se 
Miami CSI. Min kväll i ett nötskal :)
 
Tack för att du tillbringa en liten tid och kolla igenom min dag.
Den är ingen glammig eller så värst mycket intriger, den
är bara min dag helt enkelt.
 
Lite blir det ju nu när man kommer upp sig i åren. Vem
vet vad min pension kan ge. På återseende
i morgon.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0