En tur mot Eskilstuna

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.9.
170304
Adrian & Adriana 
     GRATTIS     
 
DAGENS CITAT.
 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna till 06.30 ville inte stiga upp, försökte somna om vilket
blev...jag somna men bara ytligt. Jag går upp och fixar
FRUKOST.
 
Jag har inte så lång ensam tid som jag skulle vilja,
gubben kommer hak i häl och skall göra sin 
flottfrukost, stekta ägg och skall envisas
med att sitta bredvid mig.
 
Men det är ju morgon så OK vi kör på.
Packa färdgt till familjen Annorlunda det finns
vissa saker dom har här som är glömda lite med
flit. Då kör jag dagen. Hoppas på kort i dag.
 
Klockan hinner bli massor innan vi kommer i väg.
Och då skall jag ha en fika hos Camilla först så jag
klara mig ända ner till Ärla. Har en påse som skall
till Camilla också.
 
Fika med kakor och det är gott, Linus verkar lite hängig.
Hoppas han är OK så han kan gå på dagis på måndag.
Men då far vi v väg mot Ärla då.
 
Hinner inte så långt innan Ari vill äta.
Nykvarn alltså snälla, detta kommer att ta tid.
 
In på Burger King, och det är
sista gången jag äter där.
Kall mat.
 
Iväg mot Ärla.
Här finns det mer snö än i Stockholm/Botkyrka.
Det ser kallare ut också. nu tar det ungefär 40 min till huset.
 
Här kommer lite bilder på rummen och huset. 
Johannas rum
Amandas rum
Haylies rum
Föräldrarnas rum
Jolines rum
Hallen nere
Köksbordet med maffiga ljusstake
Vardagsrum
Orkide .
 
Fika dags, barnen var väldigt lugna och fina.
Hayli ser ut som en prickig korv med alla
vattkoppor.
Jolin fikar
Johanna fikar
Nea dricker te
Utsikt från huset
Hej då nu åker vi.
 
Resan hem gick fortare då vi inte stanna förens
vi kom till Solbo. Här blir det sallad från Robbans.
Hem och kolla V75,
 
Det gick inge bra så jag tittar på 
"En prinsessas dagbok 2"
Ari kollar film på datorn.
 
Jag gör kväll och känner mig lite slö.
Kan vara skönt att lägga sig på sängen nu.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0