Hälsa på jobbet

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.9.
170302
 Erns & Erna
     GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har sovit hela natten i djup sömn och drömt massa olika konstiga saker.
Tänker inte gå in på dom i dag men när jag vakna kommer frågan
vad har hänt. Bäst att gå upp och kolla läget lite.
Jag fick också en sann bild av min
svärdotter Nea.
 
Haylie är prickig Hugo av vattkoppor.
Jag har varit hos henne i natt.
Så det är lite turbulens känsla
just nu.
 
 
Tar nog min frukost och sen fixa till saker och tin för jag skall åka
till jobbet sen. Men hinner med en fika hos Camilla.
Men som jag sa min frukost först.
 
I dag är det så lugnt i hela huset, det är lov och ingen rör sig för tidigt.
Det är rent av rätt skönt att ha det så. Jag tar det lugnt lyssnar
lita på Buffy Sainte-Marie, en fantastisk kvinna som skriver
mycket bra texter. Har du tid lyssna på henne på
YouTube.
 
 
Då är jag på G iväg nu skall tanka och så ta en på tår  hos Camilla.
 Eftersom jag skall till Huddinge och mitt jobb så blir det ju så
att jag kan hämta Camillas klocka på ur & penn.
 
Men som jag sa till Västergården först.
Ja det är så jobbigt just nu, det är många som är oroliga
om sina jobb och hur de hela kommer att se ut om ett år. Jo jag är
också orolig så klart. Vill inte forslas runt som vilket skräp som helst.
 
Det var trevligt och träffa ACP och Beatrice, trevliga tjejer.
Titta in på B sidan också och känner att det är ju 
nästan sig likt. Våra boende och så.
Tiden rinner på och det är nog dags att fara hem.
Nej först till centrum. Så har Camillas klocka nu far jag hem.
När jag nu närmar mig Willys kan jag lika gärna köpa en paj, ACP suktade mig :).
Det blev en broccoli paj.
Nu hem äta en paj och sen försöka få huvudvärken i ordning.
Det blev lite stressigt på jobbet med allt runtomkring.
Tar mig en Alvedon äter lite och så kan jag ju
vila en stund. Låter som en bra ide.
 
Jag tar och lägger mig en stund jag mår inge bra.
Jag tror jag går sönder bit för bit, jag gillar
inte den här positionen.
Avskyvärd.
 
Med tiden är det bara att fixa Juhanis nya säng och
fixa rummet tillsammans med Ashani.
Men det är middag först.
Falsk Walewska.
 
In med disken och nu är det bara att fixa med rummet.
Kul att se vad det blir när det är klart.
Allt skall vara på plats och hon har
många saker som skall
ordnas.
 
Ja det är nu hög tid för tanten att lägga sig och kolla på tv.
Slappa och planera inför dagen i morgon.
Passar på att tacka dig för att du
varit med mig i dag.
 
Tack för i dag
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0