Helgen är kommen :)

 

SUPER FARMORS BLOGG
V.9.
170303
 Gunborg & Gunvor
     GRATTIS     
 
DAGENS CITAT.
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Nä jag vill inte gå upp nu, Aris klocka låter och han sover.
Vakna och stäng din klocka.....Min första störning.
Sen ringer den igen......men fan gubben gå upp.
Störning numer två.
 
Efter ett tag ringer min klocka....Men va fan jag vill inte gå upp nu!!!
Jag skall åka i väg vid lunch!!! Låt mig sova. Men nä nu är
det kört jag går upp och fixar lite överallt känns det som.
Lite här och lite där.
 
Så frukosten då, Mmmmm gott njuter av den och allt
kommer att bli bra. Vilken morgon den glömmer jag nu.
Tittar ut och undrar lite lätt vad detta är???
Vitt på marken, nu???
Nej tack.
 
Våren skall komma nu och låta det bli vår.
Sol och lite varmare grader tack det skall sitta fint.
Detta är lite onödigt eftersom det inte kom vid jul. Nu får du allt
bestämma dig.
Jag kör ett litet race runt och kollar vad som är glömt
av familjen Annorlunda. Och så är det detta städande, jag 
blir aldrig klar det tar evigheter att städa alla rum tur är väl att
jag kan ta ett om dagen :)
 
Jag drar på en fika med Camilla, för att senare fortsätta till
Annelie i Södertälje, det blir lunch hos Camilla och
hon skall till sjukgymnasten innan vi kan
dra i väg.
 
Allt rullar på och nu sitter vi här hos Annelie och snackar,
skrattar och dricker kaffe. Astrid har sina glasögon och hon är så fin.
Gull unge.
 
Robert och Linus drar igån hjärnet, alltså det är bilar först
sen skall det minssann bli tåg, Astrid går bara runt
och tittar.
 
Klockan går väldigt fort och det är nu hög tid för mig att åka hem.
Jag och min son planerar att ha en film kväll. Så middag skall
göras och godis skall köpas.
 
Middagen gör Ashani och Juhani tack för det.
Jag kan ju tycka att det är bra att han gör lite hemma.
Det fungerar ganska bra med allt just nu. och då är det väl bara 
att låta allt gå bra.
 
 
Vi gör kväll och skall kolla på en film.
Det blir Ant-Man och godis att äta.
En bra film som sen faller in i
resten av hjältarna.
 
Ja men det var trevligt nu skall jag göra kväll
och titta på lite CSI.
 
Tack för titten i dag också.
På återseende.
 
Tack för i dag
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0