Hur dålig kan man bli.

 

SUPER FARMORS BLOGG  
 
V. 13.
170330
Holger & Holmfrid
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 
Var vaken när gubben gick upp och
jag gick inte upp. Vakna åter igen
vid sex då Juhani skall upp och
till jobbet.
 
Nu tar jag lite frukost och har en säng liggande 
dag. Jag är så yrslig och känner mig risig.
Nu är det så denna dag och jag får
snällt finna mig i detta läge.
 
Det är lite tråkigt att bara ligga här.
Tittar på tv just nu och skall kolla 
på Arrow senare när magknip
släpper.
 
 
Frukost i sängen det är ju kul.
Nog för att jag fick fixa den själv men
mysigt var det. Ligger med varma kläder och
mår....Så där.
 
Dagen går väldigt sakta  och jag har hunnit med 
En lunch och två tupplurar det är inte dåligt.
Nu tittar jag på Ncis på tv foxtrot. 
Tänker nog ta en mugg kaffe.
 
 Anneli Karlsson ringer och frågar om jag vill
hänga med till Camilla på en fika. 
Så klart kommer hon och
hämta mig. Hon kör mig
hem också.
 
Ja det är ju kul, jag ligger ju bara i
min säng och sparka mig trött.
Så en stund någon annan
stans kan vara bra.
 
En trevlig stund och lite go fika var bra för
mig det var avkopplande och trevligt.
Jag käka liten vaniljbullar och
en kaka.
 
Anneli körde hem mig och jag lade mig
i sängen för att åter igen vila. Det var
rätt skönt då jag har fått lite
huvudvärk. 
 
Fixar middagen fals walewska
det var länge sen.
gott
 
Och inte fungerar tv:n heller, hur gör vi nu??
Jag skall se en serie och vad händer???
Det fungerar inte, jag får allt ringa
ComHem.
 
Jag tar mig till sängen igen och ser till att
kolla tv där på fox då. Ja ja så kan det gå eller hur.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0