Ja en dags vila till

 
SUPER FARMORS BLOGG 
 
V. 10.
170312
Viktoria
  GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
  
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en morgon som jag inte tänker stressa på, jag skall ta allt i 
den lagom takten så jag inte känner stress. Så härligt 
så bara bra för själen.
 
Min frukost, ja den skall intas på maxad minuter,
varför inte en timme :) Njuter och läser
lite nyheter samtidigt.
 
Massa incidenter på efterfesten av Mello :)
Vad är det som händer, droger, gräl och vet vad.
Detta är en musik jippo och musik skall byggas av glädje.
Skärper vad tror ni är...guld människor?? Super besviken är jag.
 
Tur att man bara kan stänga av tv efter sista låten :)
Människor som förstör sina liv med droger är patetiska.
Har ingen som helst lust att läsa om detta. 
 
Nämen då kollar jag in min dag, vart tog solen vägen?
Nu är det ju inte ens skönt ute trotts sina sex , nio grader :)
Dagen är underbar.
 
Men vad tog dagen vägen? Jag fattar inte att jag bara
lät den försvinna så där. Jag kunde ha gjort massa trevligt.
Men jag hamna på soffan och kolla tv en söndag som bara innehåller
slappa timmar.
Är bjuden på middag av Camilla som gärna vill att vi kommer dit.
Ari tacka ja så vi skall vara där vid 18 tiden så vad gör man innan dess???
Kollar på Strömstedts tv program.
 
Klockan är nu middag så då åker man ner till Brinken för en gryta, 
så gott så hon är en hejare på mat. Och trevligt blev det.
Jag tror att Ashani gilla det också.
Nu tar vi och åker hem för jag är trött så himla trött.
Fattar inte vad som händer luften går ur mig och jag bara dör efter 19
Det är INTE kul.
 
Nu tar jag och kollar lite tv, Fox kan vara intressant.
Man blir lite konstigt trött så hej då 
vi hörs i morgon om du vill
komma tillbaka.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0