Jag går vidare med en tisdag

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V. 10.
170307
Camilla
     GRATTIS    
 
Extra grattis till min dotter Camilla :)
 
 
DAGENS CITAT.
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
När man försöker ha en sovmorgon och dina ben, vader och
fötter har sebdragning en gån i halvtimmen. Vad gör du
då??
 
Har legat sen klockan 01.30 med sendrag, om jag är trött? 
Ja skittrött. Jag tar mig upp nu i alla fall och försöker
fixa lite frukost.
 
Tar ny kokt kaffe och kolla media lite.
Upptäcker att det är Camilla i dag.
Grattis alla Camillao.
 
Ett särskilt grattis till min dotter Camilla.
Hoppas din dag blir bra. 
 
Ja då är jag på G igen med en ny dag och med
massa saker att stå i. Men tar det en och
en så det blir gjort i sin tur ordning.
Hej och hå.
 
Jag ringer operations sekreeraren på Sös.
Hon skall återkomma vid 13.30.
Jag ringer vår samordnare Eva, hon svarar inte.
Hoppas hon ringer tillbaka. Jag ringer min Chef, hon är på 
möte till 9.30. Jag ber att hon skall ringa.
 
Klockan går den enda som ringer mig är Juhani.
Han vill träffa sin mamma, vad vill han ha nu???
Jag bestämmer träff med han, men skall bara handla pålägg
ost bröd och laktosfri mjölk till min son.
 
Nu åker jag till centrum för att möta upp Juhani.
Vi tar lite Thai mat. Han skall tillbaka till Jordbro med
Ashani och blir borta över helgen.
 
Hem och invänta samtal från Sös.
Ingen från jobbet ringer och det är ju synd.
Jag behöver verkligen ge info till min chef.
Och så ligger jag på soffan.
 
Gympa med handen eller rättare sagt båda händerna.
Det funkar bra med höger, vänster är lite trög.
Har ont i den så jag tar det lugnt med
träningen.
 
Sös ringer, jag blir inte klokare av det, hon frågar om
båda läkarna skall vara med....Jag vet inte du får jaga rätt
på Johanna och fråga. Hon säger att om båda skall vara
med finns det ingen tid förens 20 juni.....
 
Hon skall kolla upp och sen återkomma till mig.
Hoppas hon hinner i dag, det skulle vara bra med ett
datum till chefen. Jag fortsätter kolla på tv, har en slapp dag
kan man lugnt säga.
 
Gubben kommer hem 16.30 och ingen har ringt , skit också.
Jag påminner om att vi skall äta middag hos Camilla.
OK sa gubben, visserligen hade han glömt 
det. Lite vanligt nu mera :)
 
Han gör det han skall och sen är det bara att åka dit.
Spagetti, köttfärssås, tacos chips, sallad och 
juice. Gott som alltid och trevligt så klart.
 
Såg att Nea har lagt ut en bild på sonen som grillmästare,
Coolt. Ja vi tacka för oss och sen var det bara hem
som gäller jag väntar på ett samtal från
barnbarnet Johanna.
 
Hon skall berätta vad som händer i skolan, om nya kompisar
och om det går bra. Jag tror ju att det går bra för hon
är en lättsam tjej, inga krusiduller på henne.
 
Jag upptäcker att hon har ringt, min mobil låg på laddning.
Jag har inte hört så nu klockan åtta på kvällen  ringer jag och hon
berättar massor. Hon berätta om att hon stukat foten och ramlat på isen.
 
Vad nu försiktig så det inte händer saker. 
Jag vill inte att du skadar dig.
Hon titta på tv så jag sa
tack och hej.
 
Jag skall nu fixa i ordning mig för att slappa framför
tv och mitt program på fox. Miami CSI
 
Tack för ditt support i dag, kul att du är inne och läser.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0