Kalas dag för Linus

 
SUPER FARMORS BLOGG  
 
V. 11.
170318
Edvard & Edmund
  GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vad skall jag göra uppe nu?
Jag är trött och seg ändå får jag inte sova...
Fan och så skall gubben klaga på vad jag gär på
morgonen, snälla lägg ner. Jag äter min frukost var jag vill.
 
Till min frukost...
Har min ingefära schottis, fil med tillbehör,
och en vita min boost. Det skall då göra dagen :)
Ja eller hur, inte då men nyttiga saker är det :)
 
Det är lite låg temperatur ute nu på morgonen,
undra om det har varit minus rent av?
Nu är det nämligen exakt bara 0,3 hos mig i Tumba. 
Solen lyser men det kan den göra även när det är 
minusgrader. Hoppas på mer värme under dagen.
 
Ja det är väl då bara att förbereda sig för dagen med kalas in
riktning då. Det kommer massa barn tur att man känner några i alla fall :)
Men det är ju då dusch på agendan och sen lite villa innan kalaset.
 
Wilma blir hos oss eftersom det kommer att vara en massa barn där
nere hos Linus, Wilma är för gammal för att orka vara med.
Och jag känner väl lite så att det är bättre att hon är här.
Skall strax ta mig ner till Brinken. 
 
Här kommer lite kort.
Astrid
Joline hjälper Linus
Joline och Linus
Här får Astrid vara med också.
Joline och Jackson
gott bröd
Fin tårta
Linus får hjälp att blåsa ljusen
Amanda, Jackson och Joline
Haylie
Fiske damm till barnens glädje
Amanda skapar
 
Nu är kalaset slut och jag skall hem,
får med mig tre barn och skall på detta beställa pizza.
Så lämna Wilma och jag och Joline plocka upp pizzorna.
Hem
 
Kollar var fru och herr Westerberg är, Ja ha ja dom står på tillväxt i en kö.
Vet du barnen skall äta nu, annars blir Haylie alldeles för trött.
Så de andra får äta när dom kommer.
 
Sen jagar vi fisk och Doris skall flytta nu.
Det blir lite tråkigt men nödvändigt.
Jimmie vill ha hem Doris.
 
Ja vi tar adjö av barnen och Nea & Jimmie nu far de hem.
Jag skall ta en kväll på soffan och kolla lite tv :)
Vilket jag gör varje dag...och???
Min kväll börjar nu :)
 
Tack för titten och välkommen i morgon.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0