Massa att stå i

 
SUPER FARMORS BLOGG  
V. 13.
170327
Rudolf & Ralf 
  GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har jag en ny dag och en ny vecka, helt blank och tom.
Har vissa punkter i agendan under veckan, men inga stora saker.
I dag har jag en viktig punkt på eftermiddagen.
 
Nu är det morgon och jag börjar med det vanliga....
Frukost, dagens första energi på fyllning.
Samtidigt tar jag en titt på media
flödet och ser vad som har hänt
i världen.
 
En mugg kaffe som pricken på I:et och det är fullbordat
med ny energi, Blå himmel och en rund fin sol sju grader  ute
och stigande temperatur. Vilken dag :)
Så skall nu ta och ringa till ortopeden i Liljeholmen.
Få se om jag kan få en liten rådgivning angående
mina stickningar på huden. Lite otäckt och
framför allt obehagligt.
 
Jag fick en ny tid hos min ortoped på Liljeholmen.
Torsdag 9.30 fick jag chans  att få reda på
varför jag har så ont på huden.
 
Jag fick lite sällskap av min dotter och hennes son Linus i dag.
Det är ju trevligt, vi skulle ha åkt till Sös med han i dag, men
eftersom han äter penicillin igen vill dom boka upp
en annan tid. Det kan ju vara bra villa jag då säga.
 
Camilla fixar Amerikanska pannkakor och
vi äter liten lunch. Så gott det var.
Kaffe på det och ut i solen
en stund innan
mellis.
 
Camilla tar ett bad, värmer lederna. Det är så skönt när dom värker.
Jag och Linus kollar på Dora och guppys. Nu skall dom
ner till centrum och plocka upp Thomas.
Jag skall fixa middag till gubben
och mig. Pyttipanna.
 
Tack för maten PH den var helt OK och det tycker Ari också.
Han tar ett varmt bad för att tina upp kroppen. Lite 
stel vill jag lova. Men jag får allt hålla koll
så han inte somnar.
 
Kvällen kommer sakta och då vill jag ta det lugnt och kolla på TV.
Det är bara serier för mig. 19.00 Dr Queen, 21.00 Miami CSI.
Kan kvällen bli bättre??
 
Tackar för ditt besök hos mig en helt vanlig
måndag. Här var min dag och det
blir på återseende i morgon.
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0