Nu startar jag en ny vecka.

 
SUPER FARMORS BLOGG 
 
V. 10.
170306
 Ebba & Ebbe
     GRATTIS     
 
DAGENS CITAT.
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag blir väckt innan klockan ringer av Juhani.
Han är dålig och kan inte sova, har varit vaken 
hela natten.
 
OK det var en ny variant att säga att han inte vill hänga på.
Han är bara för mycket i mellan åt. Jag tycker att han är så ....
 
Frukost på G och sätta mig och se om det har
hänt saker i natt i vårt avlånga land.
Njuta av en kopp kaffe också.
 
Då far jag nu då mot motorvägen och sen mot Ärla.
Det är tragist tråkigkt att bara vara själv i bilen och inte ha 
någon att prata med.
 
Då far jag nu.. och lite sur är jag och kommer så vara 
ända tills i kväll då jag kommer att försöka komma
över besvikelsen.
 
Tio mil tog lite lång tid i dag...konstigt 1 timme 15 minuter.
Ja nu är jag här och skall kolla till barnbarnen medans mamma och
pappa är i skolan med de två stora. Ja det kommer nog gå bra detta.
 
Hej och hå nu är de hemma, då kan vi ta en fika eller hur....
Ja sen blev frågan om jag kunde vara kvar ett tag, dom ville
handla pellets till huset :) OK inga problem.
 
Far hem strax innan ett, var hemma kvart i två.
Snyggt jobbat det går alltid fortare hem :).
En kaffe och så skall jag plocka
upp Linus.
 
En kaffe hos Camilla.
Hon har varit hos sjukgymnasten i dag, hon har så jobbigt med
sin nacke. Hoppas det blir bra. Jag skall ta mig hem och fixa middag till gubben
Försöker nå Johanna också. Måste höra hur skolan var.
 
Men Jimmie sa att hon skall ringa sen när dom kom hem.
Så¨väl hemma fixar jag lite rester och det är u OK 
Lätt som en plätt, jag undrar lite varför jag börja
må skit dåligt.
 
Jag fryser som fan och är lite tung i huvudet.
Jag hoppas för allt i världen att jag inte blir dålig på detta nu.
Jag äter lite mat men det smakar inte sen lägger jag mig.
Fryser Hugo mycket.
 
Kollar lite tv men ligger kvar i sängen resten av kvällen.
Jag hoppas det känns bättre i morgon. Tyvärr har jag lite att stå i.
Jag skulle ha åkt till Lollo i morgon men det går inte. Jag skall till läkaren.
 
Måste skriva till henne och flytta fram det lite.
Hoppas det fungerar bra.
 
Jag fortsätter min kväll i sängen.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0