Porten till helgen

 
SUPER FARMORS BLOGG   
V. 13.
170331
 Annelie & Annika
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När jag ligger här i sängen och inte har någon lust att
stiga upp, det är riktigt illa. Jag tror inte jag kan tänka klart 
i dag. De mesta känns jobbigt och är mycket störande. Så vad
skall jag göra???
 
 
Hoppa upp och fixa en god och bra frukost.
Det låter som en bra plan, så upp med dig nu PH.
Kan ju kolla om datorn fungerar eller inte, 
 
 
Vi kommer att byta lite utrustning nu i månads skiftet.
Fiber skall in från Com Hem. OK då är det massa nya saker.
Men det går bara att koppla in på lörsag. Och då skall
det fungera.
 
Vi kör på den gamla sakerna nu, dom jag fick i januari.
Gamla och gamla det är ett himla slöseri med utrustning vill jag lova.
Nå väl få se hur detta blir....Fiber skall ju vara så mycket bättre.
 
I dag skall jag tacka mars månad för detta år och ja har
många fina minnen av denna månad. Denna dag
skall jag dock vara försiktig med och
se till att jag inte gör mig
illa i nacken.
 
Jag är bara lite yr och det är nog från min nacke.
Den fick en kraftig smäll där 2014 när jag 
krocka med moppen.
 
Men nu till min dag som är alltså min sista dag i mars månad.
Jag har visserligen varit sjukskriven hela månaden men
jag ger inte upp mitt hopp på att få en bra
månad :)
 
Varit i Ärla och tittat vilket är ett så fint ställe att man nästan
känner frid, jo stället är litet sammhälle och lagom
stort för att Jimmie och Nea skall känna sig
till freds .
 
Linus och jag har varit i parken och lekt ett par
gånger annars har denna man varit sjuk.
Vattkoppor, halsfluss och med
halsfluss.
 
Nu så skall han få vara med mig ett par dagar, vi får allt se till
att han träffar lite folk på bra platser så han får lite motstånd
i kroppen igen. S nästa vecka kommer han till mig.
 
Jamen vad bra lunch det kan ju inte vara fel, eller hur.
Det är ju bara att värma något bra och gott.
En kaffe på den :) .
 
Så nu skall jag handla, undra hur det går.
Hålla huvudet rakt upp så inga 
häftiga rörelser.
 
Är i Uttran för att hämta badmintonracket och nät som
Nea har beställt. Sen styr jag kosan mot Willys här skall handlas.
Kött, korv, ägg, ost laktosmjölk och yoghurt, bröd, grönsaker, potatis,
kyckling,fisk, pasta, ris, kaffe och påskgodis :)
 
Hem har jag någon som kan hjälpa mig att bära???
Nej då, gubben sover, och Juhani är i Jordbro.
För jävligt. Här kan jag ta en kasse i taget,
Hämtar kassar sex gånger i bilen.
 
Upp med hissen och in i lägenheten. Går ut igen för att parkera bilen.
Tar med mig barnstolen från bilen, den skall inte sitta i nu.
Vi är fyra vuxna som skall till Ärla i morgon.
 
Så hem packa upp maten, fixa det som skall till frysen.
Allt inne och då skall jag fixa middag, kyckling och söt sur sås.
Ser alldeles ...smarrigt ut.
 
Men jag skall ta en kaffe med Camilla i kväll tänkte jag.
Överraska henne lite, hon har ett gäng kids hemma så det
kan vara kul att vara där. Astrid, Robert och Linus.
Så kommer Lena Karlsson också, kul 
mycket skratt och trevlig kväll.
 
Juhani och Ashani dyker också upp, nu är det ju massa vuxna här.
Barnen sover och allt är så bra så, mysigt och trevlig kväll.
Nu skall vi åka hem då jag skall sova hade jag tänkt.
Lån bil väg i morgon.
Så hoppas läsningen har varit bra och att
du kommer igen i morgon.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0