Tandläkare i dag...tycker inte om det.

 
SUPER FARMORS BLOGG  
 
V. 13.
170329
Jonas & Jens
 GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 
Då har jag ställt klockan för att gå upp och fixa med
en dusch och sen skall jag faktiskt sätta maskara på fransarna.
Varför?? Jag bara känner att det kan få mig att känna mig bättre. Nu till
morgonens viktigaste frukost.
 
Njuter av den länge och känner att detta är livet :) .
Så gott, så mumsigt, så allt :) . Lite media
titt med en mugg kaffe.
 
Min dag är nu redigt i gång.
Då är tummen slagen för att ta sig
Först till Camilla för en kaffe och ta hennes
glasögon med till centrum.  
Parkerar i centrum fem minuter innan jag 
skall  vara hos Peter.  Pirrigt i magen. 
Bedövningen är lagd och så borra. 
Det tar en timme och massa
borrade. 
 
Väl klart går jag med Camillas glasögon.
Dom skall skruva i en skruv. Sen blir det ICA
två mjölk och glass till  Linus,  till apoteket  här skall
Vi ha lite saker,  kompress, tape och alsolsprit.
 
Lämnar detta till Camilla tar en kaffe 
och sen när jag skall gå då snurrar  det
rejält.  Hela huset är helt galet.
 
Tar det lugnt och det slutar att snurra.
Då tar jag mig hem det gick bra.
Men sen var det dags  igen.
 
 
Pang snurr, snurr allt var kaos. 
Jag blir lite rädd, hur kul ar nu detta?
Inte ett dugg. Ligger på soffan ohc det gå
inte att ligga ner. Det snurrar som fan. Jobbigt.
 
Skall försöka göra maten, jobbig situation. 
Fan hur skall detta bli? Prövar flera gånger med
att lägga mig ner vilket inte blir bra. Jag sitter i
soffan och kollar på tv. Det är väl så jag får ha det
I kväll. 
 
Min kväll är inte så mycket mer.
Tack för att du var här.
Det glädjer mig.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0