Tvätt

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V. 10.
170308
Siv
     GRATTIS  
 
Internationella
kvinnodagen 
 
DAGENS CITAT. 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I dag är det en onsdag som jag skall avverka.
Jag har en liten sak att göra i dag,
Tvättstuga :)
 
Ingen rolig sak men ett måste som jag skall ta tag i.
Nu kom tanken på Nea och hennes tvätt :)
Hugo mycket :)
 
Då tar jag en frukost och kollar lite på dagens media yra.
Kollar in läget på vad som händer. Och vad som
inte har hänt :) .
 
 
Det var svårt att komma igång med städningen i dag,
Men nu skall jag jazza med dammsugaren.
Har lite att torka och så.
Full fart.
 
Ja det fungerar bra som tur är kommer Camilla över
så jag får fika sällskap. Hon  skall till sjukgymnasten i dag
så det passa bra, en liten kaffe.
 
Jag har plockat och torkat och fejat i dag så nu 
har jag jävligt ont i min handled, hur smart 
var det på en skala, inte alls.
 
Men jag är jag och jag måste alltid försöka lite, för mycket
med de saker jag inte bör göra...så klart.
Nu när jag har tvättstugan får jag lida
lite av detta. Jobbigt att
hänga upp tvätten.
 
Middag...jag i dag också helt otroligt vad bra det kan bli.
Mat i dag också ha ha ha vad blir det då??
Lunch korv med..pepparrot sås :)
 
Då har jag gjort mitt så jag kan med stollthet lägga mig tillbaka och
njuta av kvällen som ligger framför mig nu, lite tv och kaffe
det låter som en bra ide.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0