Vad skall hända i dag?

 
 

SUPER FARMORS BLOGG 
 
V. 10.
170311
 Edvin & Egon
  GRATTIS  
 
Europeisk minnesdag för
trrrorismens offer
 
DAGENS CITAT. 
  
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ledig lördag, vad skall jag göra i dag? Jag tror
att det börjar som det brukar,  först hur natten var. Sov ett
par timmar innan Linus vakna. Alla barn som sover
hos mig gör en Joline. Man vaknar mitt
i natten och lägger sig hos mig.
 
Sen var han lite hungrig så liten macka  mormor.  
Ok jag tar min frukost  också. Hans päron
kommer  snart och dom skall det vara
brunch.
 
Jag och Linus ligger och kollar på barnkanalen.
Vi är lite slöa och vi vill inte gå upp. Utkik
spelar så klart, kaffet är klart så jag 
tar en mugg.
 
 
Thomas ringer och säger att dom är på
väg. Fixar mer kaffe och så det
räcker till alla. För Rickards
familj kom också
 
Då var det lite fullt hemma.10 st. på lite
brunch. Kul Juhani blev lite chockad.  
Oj vad folk sa han.
 
Men Jackson skall till tandläkaren.
Och det skall Juhani också.
Jag och Ari kollar efter
fotinlägg.
 
 
Thomas och Camilla  skall kolla ett nytt
bord så huset blir tomt lika fort
som det blev fullt. 
 
Nå väl jag och Ari far i väg till Kungens kurva och hittar
fotinlägg på apoteket. Det är lika bra att han testar.
Det är jobbigt när häl kudden kollapsar.
Det gör ont vill jag lova.
Vi tar en lätt lunch, jag tar en cheeseburgare Ari tar två dubbla.
En glass skulle också ner i magen, vilket blev så
svårt. Jag var mätt och kände inte för
en glass egentligen.
 
Vi var hemma igen 14.30 vi skall ta det lugnt vi båda känner oss
lite matta, undra om vi är på G att bli sjuka eller så.
Konstigt är det i alla fall, jag vill inte göra
något och det är illa.
 
Slumrar på sängen lite här och där. Kollar på number på Fox.
Också lite här och där, så skall man börja med soppan :)
Den blir spännande. Massa olika rötter i och
grönsaker och lök.
 
Jo jag hade kött i också och den blev god trotts selleri.
Ari gillar inte det men han åt den i alla fall.
Tror inte Ashani var så förtjust i
den heller :)
 
Jag kör Juhani till affären för att köpa snacks, dom skall se film.
Ari ville ha sina chips så det fick han, inte så bra .
Men han skall kunna välja själv. Men han är
inte rädd om sig inte.
 
Kolla Mello och håller tummarna för
Nano. Så det är bara mysa på och har kvällen förutbestämd.
 
Ha en trevlig kväll så hoppas jag vi ses i morgon.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0