Då är det åter en resa till Ärla

Lo           SUPER FARMORS BLOGG         
V. 19.
170514
 
 GRATTIS  
 
DAGENS CITAT 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
När klockan ringer och du känner att det inte alls är 
rätt tid att gå upp. Vad gör du då??
Går upp ändå och känner
dig seg.
 
Min frukost är på G och här kommer den nu med allt
vad det innebär :) Det känns så bra att bara 
njuta av den.
 
Jag kollar nyheter lite kort, bara en snabb titt.
Det går att läsa....Portugal inne kan
beror på hans tillstånd.
Jag tycker inte låten är särskilt bra, men grattis ändå :)
Robin kom femma, grattis din låt är bra och du gjorde 
ett bra framträdande :)
 
Ett höghus har utrymdes på grund av lukt.i Järfälla.
Många klaga på hosta. Oj då en bil har krockat och
voltat i norra Karlskrona, Två allvarligt skadade.
En annan singelolycka i Tollarp har
också skett.
 
Slut på nyheter för i dag
Jag skall nu göra klart mig så jag kan åka till jobbet.
Jag har ett pass med Inga, det blir toppen. Hon 
är lätt att jobba med henne. Vi gör och tycker
lika så det går som på räls.
 
Dagen tar slut och jag hinner heja på kvälls
personalen . Jag tar mitt pick och pack
och åker först till Camilla och tar en fika.
Sen var det bara att dra till Anneli och
Daniel. Hämta färg som skall med
till Ärla.
 
Ringer Nea, nu är jag på G, ja ha ja,
jag kan handla, mjölk, grädde och 
smör. Nu skall jag åka. Då är
det bara att brumma på.
 
Kommer fram där vid 14.30. Då ser jag
alltan. My god den är så stor. Kunde
inte föreställa mig att den är så stor.
Fotvård som fan.
 
Har nu fullt upp med att flytta alltangolv
fram  till bygget. Det var middag också.
Lite mer bär, tjejernahjälpte till.
Jag lovar att dom var super
duktiga..
 
Kvällen är n här och jag skall gå till 
stängs. Tar och av slutar denna
dag. Och i morgon har jag
årets första semester 
dag 💟😅💟
 
Tack för i dag och på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0