Dagen D Operation

 
           SUPER FARMORS BLOGG            
V. 22.
170530
 Vera & Veronika
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT  
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Klockan ringer 04,40 hoppar upp och tar en dusch
med special medlet som man skall. Känner
mig så där super ren, badat i
desinfektionsmedel.
Huden är skör och känns stram,
den lilla färg jag fått har jag tvättat bort.
Det är ju inte sant vad läskigt det känns Mitt ansikte
spricker om jag ler ha ha ha
 
Ingen frukost bara ett ljus och fasta, då kan man 
tänka på hur bra man har det egentligen. Men det är
bara ett par timmar typ hela dan :) . Jag lär väl sova till
eftermiddag / kväll.
Gubben är uppe nu och vi skall åka om 17 minuter exakt.
Kommer alltså hamna på Sös avdelning 24 HK, plan 4 det känns bra.
Nu åker jag :)
 
Jag kom till operation 11.30 sövde och vakna
i på. sale 15.  Kom till avdelningen. 18.
Sover från och till.
 
Skriver mer sen.
  
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0