Dagen efter...ont

 
          SUPER FARMORS BLOGG            
V. 22.
170531
Petronella & Pernilla 
 GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT  
  
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Efter en jobbig natt är det nu en ny dag.
Jag sover från och till men är
rätt groggi.
 
Ny omläggning för det har blossat igenom.
Johanna lägger om, trevlig läkare.
Hon jobba hårt i går.
 
Har väldans lågt blodtryck 90/35.
Men inget ovanligt efter
en operation.
 
Väntar nu på lunch hoppas det är något gott.
Tar ett nytt tryck, 125/55 bättre.  Lunchen blev
korv med stuvade makaroner. Så gott.
Lite kaffe på det lite vila.
 
Jag har tagit bort extra smärtlindring så nu är det
extra ont och det är inge roligt. Nu väntar jag på 
middagen. Vet inte vad det blir, en överraskning.
 
Jag är lite tvungen att avsluta nu. 
Har ont och kirurg akuten är 
här 
 
Hoppas på mer ork i morgon. 
  
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0