En dag med mycket att göra

 
       SUPER FARMORS BLOGG         
 
V. 20.
170521
 Konstantin & Conny
 GRATTIS  
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Vakna efter en jobbig natt med så där tusen
sendrag. Fatta hur jobbigt det kan bli med
båda benen i kramp samtidigt.
Inte så kul.
 
Nå väl en frukost kan sitta bra. Hinner nog
njuta av den så jag har lite ensam
tid. Det behöver jag.
 
Amanda kommer upp och vill prata.
Jag lyssnar och ger de svar jag
har. Hon tittar nu på tv.
 
 
En efter en vaknar sonen är otålig och vill få
klar alltan, nu är det räcker så barnen
inte ramlar från alltanen däcket.
Ari och han jobbar på.
 
Lunch det är ju nu tid för det.
Barnen äter hyfsat bra.
Till och med Haylie.
 
Gubbarna tar kött och sallad lite nyttiga
gubbar. Jag tog kyckling och sallad.
Inleder eftermiddag med kaffe.
 
Slängde iväg liten bilder till Nea på alltan
det blev bra. Ari och Jimmie sliter med staketet.
Jag solar och tycker att det är helt otroligt
skönt. Tar lite kaffe och allt  är störst 
nice. 
 
Jimmie drar i väg där runt middagsbordet, Ari
äter middag innan han åker hem.
Han vill inte åka. Det är ju lugnt
här.
 
Men nu åker Ari, jag ställer ungar i duschen.
Det är skönt när allt är klart. Lite tv och sen
natti natt.
 
Tack för i dag och på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra utdelning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0