En ledig dag

 
SUPER FARMORS BLOGG      
V. 18.
170502
 Filip & Filippa
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag är så upprymd i dag det är sol värme på G och
jag skall till Ann-Catrin på morgon frukost. Hur
spännande är inte detta. Min gamla kollega
från Västergården.
 
 
Så jag har bara tagit en kopp kaffe för att återställa huvudvärken
som kommer varje morgon. Och så på med kläder fixa lite,
nu iväg. Det är ingen direkt trafik till Skogås.
Lite i Huddinge men annars flyt.
 
 
ACP har fixat med go frukost och vi sitter och snackar om
allt, jobb, ungar, hur och fåglar :) . Tiden går alltid så
fort när man har trevligt så nu skall jag hem.
Tar stora vägen hem och sen via
Huddinge.
 
 
Lunch lite thai kyckling. Juhani och Ashani är hemma och
skall åka till Jordbro snart. Camilla kommer över på
en fika och jag skall ha Linus medans hon är hos
Sjukgymnasten.
 
Så på med kaffe pannan då :)
Camilla kommer nu och vi skall fika. Hon har inte bråttomt och
det kan jag känna att det är OK, nu fikar vi men hon är tvungen att ta 
ett samtal, jag sätter mig med Linus och kollar på Sofia. Ashani mår inte så bra
det kan vara bra om hon kontaktar en läkare tycker jag, hon vill gå till vårdcentralen i
Jordbro i morgon. Men ring 1177 för att kolla vad det är då. Få se om hon gör så.
 
Jag kör dom till Jordbro då hon är blek och ser inte så kry ut.
Hoppas det blir bättre. Linus följer med till Jordbro och vi lämnar
dom hemma hos Ashani. Jag och Linus åker nu hem vi skall hem till Linus.
Han skall äta med sina föräldrar.
 
Jag åker hem och fixar middagen som blir en smula sen
i dag, gubben är inte hemma och han skulle bli sen.
Han kommer med tunga steg i trappan, 
det går inte att missta sig.
 
Vi äter en middag och jag känner hur jag bara dör.
Trött och en smula orolig för Ashani, hon
mår inte så bra.
 
Ja jag skall nu gör kväll och säger tack till dig för att du
har varit här hos mig i dag. Det värmer mitt gamla hjärta så mycket.
Tack snälla du :)
 
Tack för i dag. 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0