fri i dag :)

 

        SUPER FARMORS BLOGG          
 
V. 21.
170525
Urban 
 GRATTIS  
 
Kristi himmelsfärdsdagen
 
DAGENS CITAT 
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Så då har jag en ny dag en helt vanlig torsdag,
som är nu en röd dag och det betyder att 
det är Kristi himmelsfärdsdagen i dag.
Och jag är ledig hur bra var
inte det :)
 
Jag har blivit en aning trött och känner att jag sover
gärna lite längre om jag kan. Och i dag kunde jag sova
ända till åtta :) det kändes väldans bra, jag vill ha denna dag
helt för att återhämta mig. Har en liten helg som är min jobba helg :)
 
 
Min dag börjar med att jag strax skall åka till Camilla och
käka brunch. Det blir gott och trevligt, gubben kommer också
ner men om en stund han har en kille som kommer och lånar bilen.
 
Se där nu kom han så jag och gubben kan åka ner på
brunch tillsammans. så mycket dom har gjort.
Det är ju helt amazing, ägg, bacon
pannkakor, marmelad, ost,
korv, skinka, kaffe
så klart.
 
Det blev väldigt massa, mätt i en månad känns det som.
Jag skall köra hem gubben och sen kommer nog
Camilla höra av sig, vi skall ut med Linus.
Gubben tog en kaffe med Rocky.
Då tar jag en sväng ner till
Kärspiran där leker
Linus.
 
Jag blir där till två tiden då vill Linus följa mig hem.
Ja det är ju klart. Vi åker till mig för att be gubben om hjälp
i garaget, vi måste hitta en barnstol och ett fiske spö och en låda
med fiskegrejer. Det hitta vi men ingen bil barnstol. Handlar på vägen hem,
vill ha lite kyckling kanske, Linus vill ha köttbullar; nä hä vad ovanligt :)
 
Så nu är vi hemma och jag skall fixa middag :)
 Potatissallad med kyckling, ja fågeln är god men de andra tilltugget
kan jag skippa. Men då käkar vi, Linus äter makaroner och köttbullar.
Telefon ringer och Camilla undrar om det är ok att han äter med
oss, det blev inga biljetter till bion, slutsåld.
 
I alla fall den tiden jag måste gå då jag jobbar i morgon bitti.
Ja det är ju då bara att ställa in och göra något med Linus.
Vi tittar på en film Sahara heter den, handlar om ormar.
Linus tyckte den var tråkig han somna.
 
Undra när han vaknar i morgon bitti :)
Tur att jag skall upp då :)
Lite tv och så i säng
sen då.
  
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0