Hem resa i eftermiddag.

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad.21
170522
 Hemmins & Henning
GRATTIS
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Haylie tyckte att 5,05 var en bra tid att vakna
så vi kan kramas lite. Det är lite tidigt
även för mig i dag. Jag är lite
trött. I går var det mycket
att göra.
 
Jag tar mig lite frukost och har stora tjejer
här i köket och Haylie då klart.
Det är lite slött så här
på morgonen.
 
Camilla ringer så vi snackar lite och Haylie pratar
med Linus. Båda blir väldigt glada, dom
skall snart ses. Så glada barn.
Camilla har varit och 
lämnat prover.
 
Hon är nu på jobbet, jag skall förbereda lite här
i huset innan jag kan dra mig mot Eskilstuna.
Två barn som är exalterade för att gå på
Leo´s lekland och sen träffa mamma.
 
Jag har tv exemplariska flickor som kom in på
leklandet, dom gjorde det minsta vink jag gav dom.
Åker kana och Hayli försökte klättra upp på vulkanen.
Hon har för kosta ben, hon ser så söt ut kommer nästan
ända upp, men där är det för långt i mellan klätterpluttarna.
Och swish så var hon nere på golvet igen.
Hon gav inte upp hon försökte igen och igen. 
Tapper flicka, Jolin kom på tricket och kom ända 
upp. rutschkanan var lång och brant. Men så hon skratta.
 
Jag visa Haylie på en annan rutschkanan som hon kan komma
upp på. här gillade hon, upp och ner, upp och ner, och
om om igen. Kul hade dom, vi tog en lunch och
jag köpte varsin slush till dom.
 
Nu flickor skall vi hämta upp mamma, hon
är klar nu så vi skall plocka upp Nea. 
Och där står hon...vilken tur
hon kom ut på en gång.
 
Nu ville denna dam hem bara hem till Ärla. 
Hon längta redigt att få komma hem så OK vi drar.
Jag hade tänkt fika och så men det var ju då inte aktuellt.
 
Jag glömde att handla, fan tillbaka till Ärla, handla.
Hämta paket och så till Lyckebo. Nu måste jag fara hem,
många mil att åka. runt fyra drog jag.
 
tröttsamt att köra  men hem kom ja, mätte på Linus på
parkeringen. Dom skall hämta Wilma. Kram fick jag.
Sen gick jag och gubben på date, lite trevligt.
Hem och varva ner.
 
Tack för i dag nu stänger jag butiken.
Tack för idag​ och på återseende.
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0