Jag skall fixa frippan

 
SUPER FARMORS BLOGG         
Dag 130 på året
V. 19.
170510
Esbjörn & Styvbjörn
 GRATTIS 
  
 
DAGENS CITAT 
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
När klockan ringer och jag inser att jag skall gå upp nu,
blir det tumult i mitt huvud, vill inte är segpropp.
Men man samlar sig till en kraft ansträngning  :)
Upp och hoppa PH ny dag ett morgon
pass och le med solen :)
 
Så det är bara att hugga in på en morgon frukost 
och njuta av den tillsammans med
en kopp kaffe och en span
på nyheter.
 
Ja lite nyhets flöde skall jag hinna med.
Grattis Robin, vidare till final :),
Någon unge har fastnat i
en rulltrappa.
 
En nioårig kille som fastna med underkroppen i en rulltrappa
Turkiet. Räddningsarbetet tog flera timmar.
Kim i Nordkorea är på hugget,
varnar USA. Sten ras i
norsk fjord.
 
Samsungs S8 är hyllad bäst på marknaden :)
Ja man skall kanske byta upp sig :)
Jag har ju Samsung så det är
ju en bra lur :)
 
Min dag går vidare nu skall jag till jobbet och
göra lite delegerings prov. Förnya
den måste man göra varje år
eller så :)
 
Provet gick bra och det var skönt.
Jag har mina delegeringar, :)
Jobbar med Inga och
Kurt gjorde några
grov städningar.
Dagen ramla fram och det blev bra till slut. Tack för i dag kära
kollegor och ha en fortsatt bra dag. Jag tar Bee till  Fittja
och Dollar store letar efter foppatofflor till min
man, men bara 45 det funkar inte.
Måste ha storleken 46 minst.
 
Nu till hallunda :)
Här skall jag gå till frissan. Jag är i ett behov att klippa håret.
Totalslitet och det är ju just det som är jobbigt, jag kan
inte ha långt hår mer.
Ett kort förre
ett kort efter.
 
En viss skillnad, jag får lägga upp ett i morgon då jag sminkar mig också
Men jag är nog nöjd jag har så svårt att gilla mitt hår när det är kort.
Men som jag skrev ett ont måste.
 
Så nu är jag på G hem skall till Vårdcentralen med min höger tumme.
Vad felet är???Ja om jag det visste, den håller på att snurra runt
och den buktar sig så att säga. Ont gör det.
 
Men innan jag nu skall dit måste jag ta Bee på en 
tvätt, jag hinner det innan, så en guldtvätt
till Bee och en latte till mig.
Nu är det klart.
 
Mot vårdcentralen, läkaren kommer på en gång och besöket tar 7 minuter.
Det blir att röntga tummen i morgon i Skärholmen. Och då kommer
det att se om den är förstörd eller inte.
 
Jag är som sagt klar på 7 minuter så jag rullar ner till Linus dagis.
Det är bara att ta han hem, han skall vara hos mig
i morgon och på fredag, dagis har
planeringsdagar.
 
Då har ungdomarna gjort middagen, Tacos.
Ser gott ut och man äter alltid för mycket. Det är ju
det som är felet med tacos. Linus tar bröd
och chips, köttfärs som inte smaka
som köttbullar. Knepigt.
 
Nå väl efter middagen kör jag hem han.Tar en fika och
snackar lite om i morgon. Camilla skall till läkare i
Södertälje det blir jag som kör dit.
 
Så hem och nu skall jag inta soffan och titta på Dr. Phil och sen
Birkan Tor, Räddad av änglar. Så bra program, kolla om du
inte har sätt det, onsdagar 21.00 tv 7.
 
Intressant i morgon då. Med röntgen och så.  
Tack för i dag och på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0