Jobbar kväll sjuk tid :)

 
SUPER FARMORS BLOGG        
V. 19.
170509
Reidar & Reidun 
 GRATTIS 
 
Europadagen
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Efter god nattsömn har jag nu inlät denna dag och känner
mig klar för ett arbetspass :) Men jag har en hel dag först att göra
andra saker på. Jobbar kväll och börjar 17.00, eftersom jag är sjukskriven på 50%
 
Så börjar med frukost och avnjuter den med lite nyheter.
Det är mycket om Arboga morden i dag,
Om Trump ställning till att vara rädd
om moder jord, hans dotter skall
tydligen "prata pappa till rätta".
 
Ja sen har vi lite om Robin ljudkaos.
Jag kolla på videon och tycker att han saknar energi.
Han "bara" sjunger låten utan inlevelse. Hoppas det blir bättre
när det gäller. Det är i morgon tror jag, skall kolla det :)
Det står om Zlatan också, så klart nu får vi nog
följa rehaben på nära håll. Spännande
Våra gamla pengar blir snart oanvändbara.
Det är nya sedlar och mynt nu som gäller.
 
Det är också massor om bröderna som tog skulden för
Kevin, det har ju gått dokumenter på TV så det är
uppe på tapeten igen. Kommer det att lösas?
I Malmö blev en ung kvinna påkörd i
går kväll.
 
Slut på resumén jag tar och hittar på annat nu.
Lite kaffe kanske det är inte helt fel.
Jag skall också passa på att
tala om att det är kallt
ute i dag runt Tumba
i alla fall.
 
Kolla just in termometern  den visar bara 1,2 plus klockan 8.00.
Det är säkert så att minusgrader har varit och hälsat på
i natt. Bilrutor är inte isiga så....hur var det?
Minus eller inte?
 
Nu har jag varit nere på affären och handlat mjölk som man gör
när den tar slut. Det blev lite annat också. Konstigt men
det blir ju det jämt. Jag måste börja med lista
det är det enda som hjälper.
 
Klockan är redan lunch så det är bara att värma något från frysen.
Tror jag skall kolla på tv en stund, jag skall ju äta middag innan
jag far till jobbet. Undra vem jag skall jobba med :)
 
Eftermiddagen rusa igenom sin tid.
Eller är det bara jag som tycker det :).
Nu skall jag till jobbet och jag jobbar
till 21.00 i dag :) 
 
 
Jobbar med Inga :) En mycket duktig tjej och
hon och jag jobbar bra i hopp. Vi har en lugn kväll
allt går som vi planerar och bara det är jätte bra.
 
Natten kommer strax efter att Inga gick hem.
Det är bra att natten kommer tidigare,
man hinner rapportera i lugn och ro.
Då är klockan 21 och jag
skall hem. 
Det är ju skönt att komma hem och få krypa ner
i sängen, rätt trött är jag åldern tar ut sin
rätt i bland, ha ha ha.
 
Tack för i dag och på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0