Jobbhelg startar just nu :)

 
         SUPER FARMORS BLOGG           
V. 21.
170526
Vihelmina & Vilma
 GRATTIS
 Wilma har namnsdag
 
DAGENS CITAT 
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Efter en natt med taskig sömn, har vaknat och
tittat på klockan så där 15 gånger i natt,
Så har jag nu gått upp och börja
förberedelsearbetena för frukost. 
 
Jag tar en snabb koll på nyheterna också.
Det är lite om fotbollsfesten som var är om dagen,
massa supporters från England. De lämnade massa skräp
efter sig "skräp och kiss kaos". Ronaldo riskerar fängelse för
att han gömt 145 miljoner på brittiska Jungfruöarna.
En björn attackerar en man, han klarade sig.
Det står massor om Trump som vanligt
det är ju inte en enda dag utan att det
står något om clownen Trump.
Han är för mycket.
 
Terroristen från Manchesters familj skall ha vetat om
attacken. Kronprinsessan Viktoria har "talat ut" i en TV4 intervju .
Zlatan firar med laget när dom vann. Bråk i Varberg, tre män knivskurna.
Attack mot poliser i tjänst, en polisbil volta. Mordbrand i Brandbergen i natt.
Sjukt.
 
Så var det med detta så då kan jag gå vidare med morgon förberedelserna.
Jag har lite att stå i. Då går jag till Bee för att ta mig jobbet.
Jag tror att det blir en bra dag, har en känsla för det.
Jobbar med Eve och två andra :)
Catharina är också där ;) 
Nu kör jag.
 
Sår omläggning, och annat smått och gott.
Dagen rullar på och det blir bara bra.
Nöjd med dagen slutar klockan
11.00 lite lyxigt.
 
 
Hem och invänta min gubbe, vi skall handla lite saker
som man inte brukar, ha och jag :) Hitta skor till mig :)
Ja då blev det lite andra butiker också och lunch
på Heron. Vi åker till din sko i Skärholmen.
Här hittar jag tre ballerina och dom
tar vi sa PH.
 
Vi åker till Masmo och röda villan för att fika,
då ringer Kim som skall till Grönan.
Jag skall köra in han och Ari skall
hämta han.
 
 
Så vi hamna lite i köer vid fina Djurgården, det gör
inte mig något jag har inte bråttomt någon stans.
Tar oss mot Värtahamnen och kör norra länken
till Essingeleden.
 
Så kommer vi hem till slut och vi har då varit ute i så
där sex timmar bara, inte alls så farligt.
Nu är jag bara seg och trött.
 
Middag i dag??? Nä det orkar jag inte det har varit
alldeles för mycket. Thai mat, kaffe och äppelpaj, glass
och dricka. är fortfarande mätt. Det blir en fil med flingor sen.
 
Men är jag trött eller är jag död?
Kan inte fatta vad som händer här....
jag är så trött, skiter i detta nu och hoppar
i säng. Har ju ett arbetspass i morgon bitti.
 
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0