Ko utsläpp

 
    SUPER FARMORS BLOGG        
 
V. 18.
170506
 Marit och Rita
 GRATTIS 
 
 
Ett super grattis tio min son Juhani 
som fyller år i dag.
Hurra till dig.
 
DAGENS CITAT
 
Våran familj är som en god kola
Mestadels söt men med en
hel del nötter.
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Vilken natt jag har sovit bredvid Joline.
Hon är en gosigt unge sover som en
klockad gris.
 
Frukost blev lite så där allt möjligt.
Vi fick upp barnen lite sent men
det är ju helg. Lite ut och lek
för barnen.
 
Jag skall läsa på min deligerings ansvar. 
Jag tar lite kaffe och skall invänta Camilla
med familj. Vi åker iväg till en bondgård
Här mellan Kjula och Ärla.
 
När klockan är 14.00 kommer kossorna
springande. Det var massa kor.
Små tjejerna gillade det medans
söta Amanda och Johanna
tyckte det var jobbigt
med lukten.
 
Resan ut från stället tog tid så klart.
Men till slut kom vi ut också.
Vi kör till Ärlaskiosk och
köper glass, Ari lämna
in travet.
 
Väl hemma inväntar vi Jimmie och
Bra dom har handlat. Vi skall
fixa middag men det blir
super sent.
 
En flytt av Polen var på Gång och det skall
göras först.  Kort kommer i morgon för hela helgen
bara ett inlägg med bara kort. Det kommer att vara
så maxat.
 
Ja så kom då middagen, som vanligt
massa kött. Min son är så generös.
Det är i alla fall något han har
fått från mig. En fin egenskap 
jag gillar hos honom.
 
Det är trötta barn och det är gnälliga barn.
Sådant som händer. Alla kommer i
säng och Linus somnade först, 
sen somna Tindra. Haglöfs 
Läste Camilla en saga
för.
 
Joline, Amanda och Johanna somna sen.
Thomas som är en hejare på att
elda hjälper Jimmie med
Lite saker som skall
eldas upp.
 
Jag skall upp tidigt så jag behöver nog hoppa
i säng. Jag skall köra Tindra i morgon.
Hon skall rida.
 
Tar och lägger mig.
Glöm inte att bilder kommer i morgon.
 
Tack för i dag. 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0