Mot nya äventyr :)

 

SUPER FARMORS BLOGG

V. 18.
170505
Gotthard & Erhard
GRATTIS

DAGENS CITAT

To be yourself in the world
that is constantly
trying to make you 
something else is
the greatest accomplishinent

VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG

 
Ja fredag ett morgon pass som skall börja 7.30.
Om jag är vaken??? Nä inte alls, en riktig
seg boll som inte har lust att ta sig
ur sängen alls.
 
 
Frukost försöker jag att peta i mig.
Går det bar?? Nä inte det häller'Hur kommer
denna dag att se ut om jag inte  kan köra mig
normalt på morgonen. Det ser inte så ljust ut kan jag lova :)
 
Läser tidningen och undrar vad läser jag.
Inget är så segt som nu.... Oj oj vad det är segt.
Nä om jag skall stoppa huvudet i en kall skitkall tunna
vatten :)
 
Jag petar i mig frukost och det är ju bra, ett måste på morgonen.
Jag skiter i nyheterna för dom är inte så upphetsande kan jag känna.
Jag är bara seg och trött, fredag och allt. Jag skall köra bil i dag långa sträckor :)
Hur det går kommer längre ner :)
 
Nu är det i alla fall dags att ta sig till jobbet.
Hej och hå. Full rulle blir det. Jag är 
Ensam med delegering och
allt gick bra tills vi fick två
som akut måste till
 sjukhuset.
 
Jag tackar för en bra jobb vi har varit
 Väldigt duktiga med allt ock 
vi hade bra samman hållning
Tack för i dag.
 
Hem och fixa med lunch för jag behöver något
i magen jag måste ha bra mat. Skall köra
ända ner till  Flen och hämta upp
ett av barnbarn, hon skall mysa
med oss i Ärla.
 
Vi åker i väg mot Ärla och har en fin stund.
Hon är en fin tjej och jag tycker det
kommer att bli kul.  Det som är
lite tråkigt är att bilder
kommer på söndag.
 
Jag skriver via mobilen så bilderna ligger
inte här så det kommer på söndag.
Jag kommer till Ärla och alla
kommer fram och är
superglada.
 
Jag blir ensam  hemma med tre  barn. 
Det blir middag och vi har en trevlig
stund. Mycket skratt och vi kan
sitta ute.
 
Här kommer nu mamma och pappa Annorlunda. 
Dom har varit  på picknick med Johannas
klass. Det är ju bra vi kan bara 
fortsätta kvällen med mys
med barn barn.
 
Det  blir en sen kväll vi snackar och har
det trevligt. Lättsamt ocj det är ju
bäst. Jag messar mig i säng 
klockan 23. 45.
 
Nu skall jag sova.

Tack för i dag.

HAKUNA MATATA ,
Det är ord som är bransvarig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0