Planter

 
       SUPER FARMORS BLOGG          
V. 20.
170519
 Maj & Majken
 GRATTIS
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Är det något på G jag känner mig lite vissen.
Ont i huvudet och kroppen är lite "trött".
Det är bara att köra dagen 
 
Stora tjejerna är iväg till skolan 
Jag låg på soffan och lyssna.
Allt gick bra, tills dom
skulle gå.
 
Nå väl dom kom i vägen
Iväg och nu skall jag slåss med
de små och duschen. Hur får man dom att
gilla det? Här leker vi hoppas det funkar .
 
Vi tar lite frukost till att börja med.
Det går bra och Joline äter bra.
Haylie också, hon är också 
furst in i duschen.
 
Lite tv som belöning det är ju så jobbigt med
duschen. Tror att jag skall måla lite i 
höns huset. Det skall torka minst 
24 timmar.
 
Det är 12 grader ute nu klockan 8.49.
Hoppas på ökande värme, skulle sitta skönt.
Värme på kroppen. 
 
Ut i värmen och flickorna blir väldigt varma.
Då får man in dom i duschen hur lätt som helst.
Det är skönt att svalka kroppen. Två glada tjejer.
Ut igen då. Tiden går ock jag skall fixa lunch, mos
och korv till flickor och kyckling till mig.
 
Ut igen då är det bara att njuta av det 
fina vädret massa sol 💥 det
är en helt fantastisk dag.
Jag har planterat
Sitter dag.
 
Barnen har haft driv hus och vissa är uppe och vissa
är det inget alls av. Få se nu vad som händer.
Kan bli hur son haver. Det är i alla fall så
klart med detta. Lite vatten på
det bara.
 
Jimmie skall fixa maten i dag, känns bra. 
Jag har gjort veckan och han får ta helgen.
Blir spännande att se vilka som kommer
i helgen, gubbarna som skall fixa.
alltan.
 
Nu äter vi hemmagjord hamburgare med
pommes. Super gott. En liten stilla 
stund. på alltan. Min son klipper
 gräsmattan, barnen får
åka med lite.
 
Nä lite kaffe och lite mer alltan häng.
Härlig kväll. Lite tv senare.
 
Tack för i dag och på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0