Sommaren är på G

 
       SUPER FARMORS BLOGG          
V. 19.
170520
 
 GRATTIS  
 
DAGENS CITAT 
 
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
Efter att han sovit bredvid min man i natt
känd det bra igen. Han är en snäll
gubbe och det känns bra att
han var här.
 
Frukost med två trött mössor det
är lite segt vill jag lova. Hoppas
det blir bättre i kväll.
 
Dom skall hinna fixa sig och borsta tänder på
fyra minuter, eller hur. Slarv borstning
Hugo kan jag lova.
 
Väl tillbaka i Lyckebo så är det målning  som
står på tur. Jag har lovat fixa lite i höna-
huset. Det gick ju fort, då tar jag 
lunch, det finnas en
pannkaka kvar.
 
Jag skall nu plocka upp flickorna och sen är vi
hemma i morgon, dom leker ju bara tre dagar
per vecka. Så nu är vi tillsammans fyra 
dagar .
 
Lite lek på tomten och ute tid.
Så härligt att vara på landet.
Jag trodde aldrig att jag 
skulle känna så.
 
Min tid i Gullspång blev ju inte så lång, 
jag kände att jag inte skulle bo
på landet. Men ack så fel
man kan ha.
 
Helt unikt ät mitt i skogen, min  inre styrka
blir få mycket starkare. Jag känner
en frihet känner mig lugnare
och fri. Hur skall
jag tolka det?
 
Ja det är väl lite som och så då, vi skall
fixa lite på tomten. Målat klart höna-
huset. Nu är alls barn hemma.
Mellis.
 
Jag gör färdig middagen vi måste hinna
äta innan vi åker tillbaka till  dagis.
Det är stökigt en kort minut.
Men tillslut​ åker vi.
 
Det är ett uppträdande det var kul för Kolla
hon kommer ju närmare sina 
kompisar . Det är ju viktigt.
Men det blev lite
konstigt avslut.
 
När vi kommer hem så tar vi fikat.
Det är ju gott med fin fika. Sonen
 kommer hem han  har handlat
Massa saker..
 
Haylie är aptrött och vill lägga sig.
De andra är ute och leker,
jag får in Jollan också.
Ingen lätt sak men 
hon kom till ro
tillslut.
 
Går ut och målar en gång till, det kommer
bli så bra. Hönsen kommer att gilla 
nya huset kommer att 
gillar lyx villan.
 Kan ämnen är
kommen .
 
Nu
Är det tv som gäller
Känner mig trött. 
 
Tack för i dag och på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0