Vem beställde detta väder?

 
       SUPER FARMORS BLOGG          
V. 20.
170517
 Rebecka & Ruben
 GRATTIS  
 
DAGENS CITAT 
Du och jag mot världen.
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
När jag vakna kommer jag ihåg min dröm.
Jag leta efter min bil, Bumblebee Ber.
Den var borta. Min gubbe var med
han ville att vi skulle ta ett glas
på en bar, han ville ta ett
glas vodkamed Bayley
smak.
 
Så skum dröm, det som är det jobbigaste
är att jag inte hitta Ner. Tror jag har
knallat hela natten.
 
Det är dags att fixa frukost, Johanna är
uppe men Amanda är seg. Så klart
hon ville inte lägga sig i går.
Dom skall iväg och
nu är det bråttom.
 
Sitter och pratar med Camilla, hon berätta
vad sjukgymnasten sa. Nerver i kläm.
Till hör SLE där allt blir åtgången.
Små fjunen skall upp nu,
Joline först uppe.
 
Haylie är en seg propp och vaknar till sist.
Lite frukost till barnen och sen är det
bara att åka till dagis.
 
Väl hemma så har jag en städ dag.
Hönsen skall få rent, köket skał
städas. Tvätt skall hängas.
Ja min dag med massa
saker att göra.
 
Det är ju tur att jag kan relaxa också, massa 
att göra kan få vem som helst att bli trött.
Så kollar lite på tv och väntar på att 
klockan skall bli 13.40
 
Plockar upp ungarna, kolla hur det går och
försöka lista ut vad dom tycker om
barnen. Svårt fall kan jag säga.
Barnen trivs så det är bra.
 
Hemma tar vi lite mellis och sen blir det lek.
Johanna har en kompis med sig så
det blir lite jobbigt med två av
syrrorna. Dom fjanta runt
som löjliga valpar.
 
Jag skall fixa Amerikanska pannkakor.
Barnen gillar det och det var ju
bra. Men jag bad dem ta
det lugnt och inte
äta för mycket.
 
Sonen kommer lite sen och han hade gubben med sig.
Jag blev glatt överraskad. Han skall sova  här
och det är också hel kul. Då skall jag få
ungar i säng, inte så lätt i dag.
 
Till slut är det tyst och jag skall se Birkan Tor.
Och CSI. Vill även passa på att tacka dig för ditt besök.
 
Sov gott och på återseende.
 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0