Bio med tjejer <3

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 45    
171111
GRATTIS
Mårten
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Fan ...jag har sovit fel med kuddarna.
Jag måste ju ha dom platt på madrassen inte uppställa
mot väggen. Satan vilken nackspärr jag har. Bör få tag i en sjukgymnast.
Har en på G på Aleris skall maila henne. Ja nog för att jag vet att det kommer att gå
över men det är så jobbigt jag lovar. Alvedon är redan i kroppen så få se hur detta blir.
 
Morgon stöket blir efter frukosten, jag är hungrig och behöver mat i magen.
Så gubben fixar ett ägg och det blir stekt på macka :) Gott visserligen
inte Ärla ägg men det är ägg. Och njuter en liten stund av detta.
 
Det är en morgon med en stor bilolycka vid Hudiksvall. E4 var stängd
åt båda hållen i morse. Skadade är iväg till sjukhus, bärgning av bilar 
bör vara klara snart och då kommer trafiken på igen. Det är
mycket om "Me too" grejen också, Martin T också.
Massa annat smått och gott. Kan läsas på
Aftonbladet.se.
 
Ja lite morgonstök skall jag nog nu ta för mig.
Det är en varm dusch först och så kläder på. Kaffet 
väntar skall bli gott. Och väntan på flickorna är olidlig.
Dom bör vara hemma vid 12 tiden hoppas jag.
 
Men va min man tror han hittar i Sverige, vilket han tydligen inte gör.
Han har kört vilset och hittar inte hem, ha ha ha Ja jo detta kan ju ta tid innan
flickorna kommer. Till slut kom dom...Så där två timmar sent.
 
Ja det blev massa kramar och Juhani och Ashani skall hälsa.
Jag skall till Camilla också, kolla bio och sen titta på se
vad det blir. Ingen film som var direkt intressant.
Dom fundera och dom fundera.
 
Fina tjejerna Tindra och Johanna
 
Tindra, Linus och Johanna
 
 Linus, Tindra och Johanna
 
Linus och tjejerna spela och Linus tjöt av lycka att få vara med två fina kusiner :).
Dom spela och skratta och spela lite till, han har visat dom sitt fina
stora rum och massa saker. Han är så nöjd. Jag hoppas
att tjejerna var glad också. Johanna gjorde sina
musik klipp. Som hon visa stolt upp.
 
Dom bestämmer sig för netflix och då kan dom välja film vilken som helst.
Det är ju bara OK, kan bli en dyr historia än då :) Men jag kan nog stå
pall de :). Thomas kommer hem och det blir lite kramar då också.
Tjejerna är så spända och de vill bara ha en trevlig stund.
Vi far till affären och handlar Tacos till middag.
Massa godis till bio kvällen.
Ashani och Juhani kommer också till Tumba. Dom vill komma hem.
Dom skall gå på fest. Så då är det bara för mig att plocka dom
också. Väl hemma tar jag en paus och tjejerna lagar mat.
Dom är duktiga, här kan ju vara blivande kockar :)
Middag klart.
Innan middagen är klar, går en propp.
Det blev svart i köket och vardagsrummet.
Oj det var ju lite udda. Med ett klick tar Ari och
sätter på elen igen. Det är en smidigt sätt dom
morderna proppskåpen. Då var det ljus i vårt hus
igen.
 
Middag för sex pers i vardagsrummet med hela bordets yta belamrat med mat.
Här skall frossa och njuta. J flickorna äter och äter. Va rädd om magen
säger jag bara man kan äta senare. Det var bra och så skall vi
välja filmer och så. Det blir två serier men med den
ena blir det massa avsnitt på, en häst serier.
Johanna var så inne i filen att hon
glömmer gå på toa.
 
Vilken kväll.
Kim och Lillevi kommer
för bi på en kaffe så det var ju skoj.
Det skall ju hälsas på Tindra och Johanna.
Dom var så roliga, pratar oavbrutet nästan hela
kvällen. Jag lade mig 00.30 och dom efter mig, snorisar
sov gott.
 
 
 
    Sov gott     
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0