Då skall jag jobba igen....kväll

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 45    
171108
GRATTIS
Vendela
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Vaknar och känner att detta är en dag som
är bra, kroppen är på plats och jag har energi
på fyllt min kropp :) Det är inte illa. Så min morgon
är igång och jag skall börja med
Frukost.
 
Lite koll på världen skall väl sitta bra här och nu. Vad har hänt?
 Otäck med branden i Stockholm i går. Ja men min dag skall
nu fortsätta som jag har planerat. Lugnt och harmoniskt.
Lunch med Camilla och lite kaffe kan jag tänka mig.
Så är det arbetstid då. Bara att åka dit :)
 
Har kollat upp här nu vad som går på bio och vad vi kan tänka oss att se.
På lördag kommer jag att ha Tindra och Johanna på besök. Det 
kommer att vara så kul och så roligt. Här kommer två "tonårs
tjejer" att vara med mig och gubben. Dom är så olika men
ändå lika. Så ballt.
 
När jag kommer till jobbet är det bara att jobba på.
Det är lite saker att stå i och att få lite koll på.
Vi, jag och Genet är ett team i dag. Så det
är ju bara att köra på. Har lite att göra
före middagen.
 
Hela eftermiddagen och kvällen har gått på räls och jag känner
att det funkar alldeles förträffligt. Inga större händelser. Allt 
är klart och lugnt till natten så när jag går hem känns
det helt OK. Jag vet att jag har gjort ett bra jobb
och det är det som är viktigast. Jag är och
jag gör mitt bästa till 100 % varje pass.
 
Nu är jag hemma och tar en
kopp kaffe och känner att det så gott.
Har bara druckit två koppar i dag, så det är ju
klart att det är gott.
 
Tar och slutar för i dag
 
 
    Sov gott     
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0