En ledig dag innan helg jobb.

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 46    
171117
Naemi & Naima
          
       GRATTIS        
 
DAGENS CITAT
    
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en jobbig natt så är jag på G igen och känner att jag är
lite trött och  lite seg, jag har inte lust med något men jag skall eller måste
ta tag i dagen vilket kan vara lite jobbigt. Jag har ont i min tumme i dag och ångrar lite
att jag sa ja till sprutan. Men det blir väl bättre hoppas jag.
 
 
Frukost och en stunds avkoppling är på sin plats då jag har haft en jobbig natt.
Skall kolla media flödet och se vad det bjuder på. Som jag alltid säger
nu mera är det inge speciellt just nu så du får läsa själv :)
Jag tycker inget var så pass att vidare förmedla.
 
 
Jag skall nu köra Juhani till sjukhuset där han skall träffa läkaren och
få något att jobba med. Jag väntar på han och det uppskattar
han. Jag vill vara snäll i bland men det händer ofta
kan jag avslöja. Det är lite så där jobbigt att
säga nej till han. Men jag tränar hårt.
  
Vi är hemma igen så där vid 11.15 tiden.
Jag hämtar besiktnings pappret från besittningen på Bee.
Jag har ju två stycken tvåor och en är som jag nämnde en lampa i
backspegeln. Sen var det något värde i avgasen. Jag ville prata med Bullen
om min bokade tid 13. Men han vill se själv och det kommer att ta tid, lämna in bilen
på morgonen den 21 så tittar jag. Ja ha då får jag väl göra det.
Hur mycket kostar inte det???
 
 
Men jag tar en lunch hos Camilla och vi snackar lite.
Jag är seg som fan och det är inte alls så skogigt vill jag lova.
Åker ner till ICA för att handla middag och det blir fyllda paprikor.
Det blir smaskens. Hem och hinner säga hej då till Ashani och Juhani som
skall jobba i dag.
 
Jag börjar med matt steka köttfärs och sen fixa majs, tomater och ris.
Blandar och sen fixar jag paprikorna. Dom fylls på med geggamojan jag har fixat.
Det blir ju bara bra detta. Jag känner att jag har lyckats med något gott och bra :) Lite ost
under locket och sen är det ugnen som väntar.
 
 
Min gubbe kommer hem, han har varit på jobb i Eskilstuna och det är jobbigt för honom.
Han saknar mig säger han, ja vi har liksom varit i hopp ett antal år nu så det vill jag
lova att det är jobbigt ibland. Men det är också nyttigt att få känna längtan.
Att inte bara ha allt där bara för att.
 
Vi äter och sen vill han spela lite och jag tittar på TV.
Jag blir seg som vanligt och det är ju inte klokt, klockan är ju bara 17.30
Men det är så jag är seg och trött. och det tar ut sin rätt jag är ju 60 snart :).
 
Juhani ringer och frågar om jag kan hämta han...men killen till och
med jag hörde att du och din fru skall mötas i Tumba. Då kan jag inte hämta
dig för att köra till Tumba och lämna dig där :). Ja vist ja säger han, men nästa fredag
kan du hämta mig :) . Jag slutar 22 då :) Ja ja det kan jag nog :)
 
Min tumme är inge rolig historia, och satan.
Hoppas det går över tills i morgon.
 
Nålsticks hålet och svullet.
ONT !
 
Vi ses hemma sen killen.
Jag är lite trött men hoppas jag är vaken tills ni kommer hem.
Med lite Idol och så kan man säkert hålla sig vaken :)
Så på återseende i morgon.
 
 
    Sov gott     
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0