Grattis jag

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 47   
Dag 327 på året  
171120
 
 GRATTIS 
Klemens
 
Jag skall i dag krama om mig själv i dag för
jag fyller :)
60 år
Grattis Phia
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det min dag :) Och den skall jag ta hand om så det känns.
Min man gratta mig 10 över 5 i morse :) När han skulle åka 
till jobbet. Sen var det Johanna som ringde. Så kul och
det uppskattar jag massor :)
 
 
Då är det bara min dag som nu skall göras, 
min frukost först ser så trevligt ut med 
lite ljus och lite mysfaktor.
Njuter en stund.
 
 
Kollar nyheter och så är det ju bara att fixa med dagen.
Skall plocka undan lite av gardinerna jag slängde på
golvet i går, jag har ju satt lite julgardiner i köket 
vardagsrummet. Men det är ju helt OK.
 
 
Har en lunch date i dag med bästa Ingela :) jag längtar lite till 
11 :) . Nu skall vi i alla fall ses. Och jag tycker detta att bli
så bra. Här kommer ett meddelande från Ingela. Hon
är dubbelbokad. Ja ha det var synd. Hon skall
färga ögonfransar. Vi får ses en annan gång
 
 
Jag får till centrum i alla fall. Jag äter själv då.
Måste handla lite bröd och pålägg så vi har
till helgen. Eller skall sova hos oss. det blir
ju bra de. 
 
 
Panten blev 60 kr. snacka om flaskor. Några burkar var det också.
Men hem med detta. Skall packa upp maten. Så invänta kvällen mat hos
Camilla och lite trevligt kommer det bli. Jag tycker att det blir kul för jag fyller ju år.
God mat och trevligt sällskap vad mer lån jag önska mig.
 
 
På fikat kom Kim och Lillevi också. Vi,
Juhani, Ashani, Camilla och Thomas spela lite kort.
innan så vist har det varit trevligt.  go fika värt det också.. 
 
  
Bee har fått ett märke nu :)
Tillhör autobots
 
 Skall lämna Ner hos Messe.
Kör hem ungdomarna först.Thomas plockar
mig vid verkstan. Nu skall jag allt sova.
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0