Har arbetskväll

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 44    
171104
GRATTIS
Sverker
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
All helgonns dag
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG   
Det är ju en helt ny dag i dag och jag tro jag skall greja denna också.
Då jag inte har något annat för mig så är det väl lika bra att gå
upp och göra en bra dag. Har inte något annat att göra.
Frukost först och så dusch och på med kläder.
Det kan gå fort ibland.
 
Skall byta däcken i dag och bara de kan vara jobbigt.
Dom sitter så hårt muttrarna, gubben hjälper mig med detta, Tack.
Jag skall sätta i luft i däcken och luckas med tre. De fjärde får jag inte
ens bort ventil hatten. Gubben kommer igen och vips är den borta.
 
Hem och fixa mig nu skall jag bara se till att komma till
jobbet så jag kan plocka ut bekräftelsen på hotellnatten. Det
kommer att vara så kul. Jag ser fram emot denna dag och hur många
som kommer att komma. Jag har en hel del barn och familj så det är ju viktigt
att de kommer alla.Jag har bestämt mig för bara detta med familjen denna gång.
Storfest var för tio år sen det får räcka. Massa skit blev det.
 
Nu är det så många som det bara går,
med mina barn. Ja så skall jag vara på hotell
med gubben. Jag skall ha massage också på söndag
klockan 11. Sen skall vi vara på relaxa. Dricka lite och bara vara.
Mysigt.
 
Väl på jobbet kommer jag att
få reda på att man inte tar lunch för
att gå tidigare. Det är inte OK. Tänk om jag
skulle gå 20.30 för att jag inte tar min rast. Det är ju
galet nu blev min kollega Genet ensam och jag fick rycka in 
30 minuter innan min tid. Så det är inte bra.
 
Genet går 15.00 och jag väntar på någon timmis som skall komma
och jobba med mig men vet du det kommer ingen. Hur blir det nu??
Jag står ensam med 9 st boende och några är sjuka i feber,
andra är förvirrade och så jag som känner mig överkörd.
Men till slut ringer natt tjejen Ellinor och jag 
blev räddad och kvällen är lysande.
Alla kommer i säng.
 
Nu skall jag hem och Ari skall komma
till jobbet då jag och han skall till gravarna.
 
Här har vi skogskyrkogården
 
Greger får ljus        Bild över kyrkogården
 
Mamma och pappa får också fint 
Bild över Botkyrkakyrkogård
 
jag måste bara visa en tokig unge.
Bakovänt dagen :)
 Hoppa från sandlådan :)
 
Nä du nu är jag så slut i huvudet så jag måste sova.
Jobb i morgon också  :)
 
 
    Sov gott     
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0