Hotell mys och middag med mina barn Part 1

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 47     
171124
 GRATTIS 
Katarina & Katja
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
I dag vakna jag vid 07.15 och det var så skönt,
sover bättre och bättre på morgonen nu det gör mig glad.
Jag tycker att det är viktigt med bra sömn. Så jag är nöjd och
känner mig bra med detta. Så då kan jag återgå till dagen som skall börja.
 
 
Frukost
Jag skall nu njuta av den och sen skall jag 
försöka njuta av den och funderar över dagen, hur
den kommer att bli. Jag lämnar ju allt till ödet eftersom
jag inte kan styra upp denna dag. Bara vissa saker men lite de hela
stora :) Så nu skall jag lämna mig till ödet i dag och hoppas på pompa och ståt.
Jag sitter här med min man som pratar med sin dator om vilken kabinväska han skall köpa.
Låter lite roligt, han har ingen väska att packa i i dag då köper han en så han kan
packa... Ja det är ju en bra lösning och den är OK tycker jag. Men i alla fall
han inväntar att det skall öppna i Kungens kurva så han kan åka.
Ja det är ju bra.
 
 
Jag skall nu ta och njuta av min dag och kommer att
sätta upp en del två av denna dag i morgon med kort och allt.
Så du kommer att vara med mig fast i efter hand. Det är ju så det fungerar här.
 
 
Så kul att Ellie och Fredrik kommer snart.
Då skall vi fika och snacka lite :)
Så till dess lite kaffe :)
 
Ha en bra dag och i morgon kommer
part 2
 
 
    Sov gott      
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0