Hotell mys och middag med mina barn Part 2

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 47     
 
171124
 
 GRATTIS 
Katarina & Katja
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Part 2 börjar här
 
 
Detta avsnitt börjat i Tumba centrum med en lunch.
Jag har funnit ett nytt ställe som kommer lätt att bli mitt favo ställe.
Så en lunch med min man innan vi åker till Södertälje och hotellet
Scandic Solhöjd.
 
Nu är vi på hotellet och jag är så exalterad över denna dag.
Vi checkar in och kollar in vårt rum, Jag behöver hänga min klänning
så den hänger ut sig. 
 
Så här ser rummet ut.
 
 
 
 
 


Nu skall vi spa och bara njuta ett par timmar. 
 
 
 
 
 
Då skall jag fixa i rdning mig och gubben sig.
Camilla ringer och säger att dom har anlänt så jag och Ari
tar hissen ner till dom och här kommer barnbarn springande.
Kramar och massa av rolig berättelse, alla prata om vart annat.
 
Fina blommor och kort blev det.
 
 
 
 
 

Vi går upp till matsalen där middan skall serveras och här är min
bror och svägerska redan. Efter han kommer alla barnen
sex barnfamiljer barnbarn och bonus barn barn
med Annelie och Daniel ( min brors son)
   
 
   
   
   
  
  
  
  
  
  

Så var det kalas ända fram på natten.
Jag min bror, min man, min svägerska kan

lugnt säga vi gick sist :) Baren stänger, personalen
städar och på pekar att att de ville gå hem nu :)
Oj det är klart god natt tack för allt.
 
    Sov gott       
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0