Lagom är bra

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 44    
171103
 
GRATTIS
Hubert & Hugo
 
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
Dagen är nu på gång, jag är uppe och det är lite saker som
skall fixas och jag skall ta det lugnt och se dagen sakta
ta fart. Jag tar min frukost och njuter av den 
ett tag, kommer på att gubben och jag
skall ha lite mys när jag fyller
så jag skall nu boka
hotell. 
 
Södertälje blir bra och Scandic.
Allt klart med rum, spa och middag :)
Så nu skall jag bara invänta dagen D och det är
ju bara 20 dagar kvar :)
Morgon stök och iordningställandet av PH.
Jag vad inne bär det?? Ja jag får nog en skön dusch,
kläder på och med kaffe :)
 
 
Min lunch blev supertrevlig då jag fick sällskap av Linus och Camilla som kom 12.
Visserligen bjöd jag på köttbullar och makaroner, det är lätt och går fort att fixa.
Jag skall ju till jobbet så det är ju bara att jaga på och hinna med de mesta.
Vid 13.15 kör jag hem Camilla och sen drar jag till jobbet.
Det är jag och Ganet som jobbar i dag.
Helt OK.
 
Tiden går fort och rätt som det va är klockan 19.30 och allt flyter på så bra.
Jag hinner med de jag skall göra och de som måste göras, ta
blodsocker, temp, och pyssla om de sjuka. Ja till och
med dokumentera de jag skall dokumentera.
Vilket bra jobb jag har gjort :)
  
Det är nu bara hem som gäller och det blir då inte hem.
Jag skall till Slagsta för att plocka upp ett stycke Juhani från
sitt jobb. Han är sen som bara den. Mamman i huset är skit sen.
Hon skall vara här innan 22 och kommer 10 minuter sent.
Hur tänker hon här, det är inte OK att göra så då
det är viktigt att hålla tiden som chef också.
 
Men till slut kommer han och vi kan åka hem.
Väl hemma så blir det lite kaffe och sen sängen.
Så var ytterligare en dag till enda i mitt liv. 
 
 
    Sov gott     
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0