Ledig skall man vara

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 44    
171102
GRATTIS
Tobias
 
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
I dag var det allt en lång sov morgon, 07.30 så länge
har jag inte sovit på evigheter. Hur kommer det säg??
Nu är det en bra morgon så jag tar en dusch
innan frukosten.
 
 
Ensam och allt är tyst och lugnt i huset.
Efter jag nu har ätit frukost kommer lillpyret.
Hon vill inte sova mer. Natten är förbi säger hon :)
Jag ger henne lite välling och sen tar jag kaffe och allt är
fortfarande lugnt. Det är skönt och det är bara vi som är uppe.
Mamma Nea kommer också upp, hon skall ju hjälpa Annelie och Daniel.
 
I går när jag kom till Äral stötte jag på en älg.
Han stod vid vägen och jag stanna,
Han titta gick sedan i väg. Jag
ville fota men det ville inte
mobilen 
Kolla in älgen
 
 
Under tiden nu kommer allt fler upp, Huset är fullt med folk och det kan man 
säga att det är rikligt med barn :) Men jag fortsätter min förmiddag med
lite sömnad, fixar hål på kläder, nallar och Halloween klädsel . Allt
skall lagas. Nea kommer inte i väg till Annelie så jag kan
nu ta mig hemåt. Klockan är 13.30 så det blir nog
lagom att fara hem.
 
Här är lite kort från Ärla
 
Hayli skulle visa arga minen.    Joline visa hur lycklig hon är
 
Joline fick låna pappas hörlurar.     Haylie äter Halloween godis.
 
Tv är spännande         Amanda och Tyra 
Haylie slappar på golvet
 
Det blir en regnig väg hem och jag blir ju lite trött av detta.
Så var jag hemma och vi, jag och Ari blir bjudna på 
middag hos Camilla och Thomas. Det blir 
trevligt tycker jag.
 
Men jag och Camilla diskuterar massa olika saker om de meste.
Vi har ett bra samtal och jag blir sugen på kaffe vilket hon
fixar. Så då är jag redo för maten :) Thomas är hemma
men Ari är sen. Har tydligt varit en olycka i Tumba
så ena vägen mot Huddinge är avstängd.
 
Linus visar sin talang på gym redskap.
 
Linus tränar.
 
Men han kommer till slut. Kaffe efter åt också.
Ari satt sig i soffan en stund medans jag kolla in linus
träning. Ser bra ut och han kan verkligen köra.
 
Sen blir det hem som gäller jag är seg
och trött behöver komma till ro lite :)
 
 
    Sov gott    
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0